Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ørsted
Tilmeldt 29. Nov 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle i Amino''er

 

Efter en masse arbejde bøvl og mas har jeg fået stablet en hjemmeisde på benene www.djurshypnoterapi.dk

Da jeg selv har mikset den sammen kunne jeg godt tænke mig lidt info fra i dygtige mennesker herinde ang. brugervenlighed, udseende osvosv altså ris og ros gode ideer til optimering af siden.....

 

Johnny Rasmussen

Fra Lemvig
Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Den virker ikke ordenligt i Firefox ordenlig men siden kan ses... og man kan finde rundt i den...
Det eneste er måske det er menuen forsvinder og man skal til forsiden for at se den igen... gør oplevelsen måske lidt lang og træls.

Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Johnny

 

Jeg synes det virker lidt irriterende at man skal tilbage til forsiden hver gang man skal ind på en ny underside. Jeg kunne godt tænke mig at menuen fulgte med ude i venstre side, så man let og elegant kan hoppe fra side til side.

Desuden hopper teksten også fra side til side, når man går ind under en underside. F.eks. "Behandlinger" og "Priser".

Det samme gør sig gældende med din titel for oven "Djurs-Hypnoterapi". Den springer også fra side til side, når man klikker ind fra forsiden og så ind til en underside f.eks. "Behandlinger".

Billedet på Kontakt siden står udover teksten, så man ikke kan læse din adresse eller åbningstider.

Ellers vil jeg rose dig for dit farvevalg. God sammensætning.

Håber du kan bruge det til noget.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)