slet ingen? |
Du kan smide en PB med ideer til hva og hvordan det skal foregår, så vil vi evt overveje det...
Du kan smide en PB med ideer til hva og hvordan det skal foregår, så vil vi evt overveje det... |
Hej Christian, Jeg kan formentlig hjælpe dig med mærkevare solbriller (gucci, burberry, armani, diesel, hugo boss etc). Brillerne købes af en grossist i Tyskland, og der medfølger alle papire med, som skulle slå ægtheden på plads. Jeg har udarbejdet en forretningsmodel hvor sælgere kan benytte os af vores firma til dropshipping. Vi kalder det sellersbackoffice. Kort fortalt går det ud på, at man modtager informationer - herunder billeder, tekster, priser, papire etc. på alle varerne man ønsker at sælge. Man sætter dem så til salg på sin hjemmeside, og når man har en bestilling bruger man vores bestillingsformular på en hjemmeside, hvor man også betaler med det samme. Vi afsender så direkte til kunden - som du omtaler dropshipping. Vores leveringstid er 1-2 arbejdsdage, alt afhængig af postdanmark. Dropshipping priserne ligger på 600kr for mærkevaresolbrillerne plus porto. Hvis du køber et mindre antal (25f.eks.) ligger priserne på godt 470kr.
Du kan sende mig en mail på rasmuslykke@gmail.com hvis det har interesse. Rasmus |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Hej Trend og Rasmus Lykke. Beklager vente tiden i har måtte vente, jeg vil svare i morgen når jeg har mere tid. har først lige fået net tilbage idag, efter en lang diskussion med Stofa som ikke har haft formået at levere en fast hurtig og stabil forbindelse. Nu skulle det gerne være på plads. Mvh. |
Mail sendt:)
Nicklas Jørgensen |