Jeg er faldet over et koncept, som jeg syntes virker spændende.
Jeg kunne godt tænke mig at lave noget, alla det her: http://onlineads.dk/kampagner/slikmund/?affId=21&cinfo=2
Ellers så ville jeg gerne have en side, hvor alt folk kunne var at tilmelde sig en konkurrence, så jeg fik deres email adresse, og kunne udsende dem nyhedsbreve.
Er der nogen der har forstand på det her, og evt. ville kunne lave det til mig?
Haha, syntes nu alligevel at det er en kikset måde de har flettet forskellige spørgsmål ind, som lugter meget af et man indenfor kort tid vil modtage reklamer herom :O)
Det skal meget klart fremgå af din komkurenceside, at folk opgiver deres e-mail adresse med henblik på, at du kontakter dem efterfølgende. Folk skal også kunne vælge til og fra over for dette. Markedsføringsloven er blevet strammet op på dette område, så du bør undersøge konceptet inden du går i gang.
Folketinget har fastlagt et nyt bødeniveau for at sende spam. Ifølge denne model gives der en minimumsbøde på 10.000 kr. for op til 100 overtrædelser og for over 100 overtrædelser en bøde på 100 kr. som udgangspunkt for hver overtrædelse. Du kan få en ekstern part til at rådgive dig, hvilket nok kan være godt givet ud.