Ja - men det er noget andet med nethandel - og det er jo det han gerne vil :·)
Det er naturligvis ikke alle som laver disse høje minimumskøb - men de er altså derude alligevel. Specielt meget populære mærker.
Enig, men jeg kender to, som starter en webshop op i det nye år. De har skudt ½ mio kr i projektet, og de starter med 8 brands... Så der er altså rigtig langt mellem dem, som kræver 250.000 kr pr sæson...
Helle - houseofkids.dk:
Min personlige mening er at det er forkert - man skal ikke proppe varer ned i halsen på folk... bare se nettet i disse dage - vi er få som tager fuld pris - udsalget er startet....
Tjaaa det giver jo bare bagslag til dem selv, da deres butikker har et dårligt cashflow, og derfor bestiller mindre og mere forsigtigt i fremtiden... Det får andre mærker så gavn af... Men satser man på engangskøb, så er strategien jo optimal ;D
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
hey - ring til STARTEX i Nørresundby (www.startex.dk). De køber store stocklots og sælger i mindre bidder såvidt jeg ved. De leverer en hel del af de varer du ser i Bilka/Føtex aviserne.
De har også mindre partier, og har forbindelserne i orden, så de vil kunne skaffe det meste....
Jeg ved ikke om i klar over det, - men tråden er startet i foråret 2009, -og trådstarter "Ikast1234" er slet ikke med på banen.. - Så mon ikke han har fundet ud af det han skulle...