Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedikeret Server, hvem skal jeg vælge?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

RandomAccess:

Her kan jeg være rimelig neutral fordi vi ikke tilbyder virtuelle servere Smile

Jeg vil gerne lige bede dig bekræfte at den udtallelse _ikke_ var ment som an insinuation af at vi andre kommer med usande udtallelser blot fordi vi har hands on erfaring med de ting vi udtaler os om. Jeg ved ikke med de andre, men jeg lægger specifikt en ære i at komme med neutral rådgivning herinde, uagtet at det måske koster mig et salg.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 02:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

aaaahhh.. der var du jo....
Hej Mikkel min personlige stalker Smile

Som altid når du gerne vil skændes med mig siger jeg nej tak. Ikke fordi jeg bukker i støvet for din spidsfindige debat teknik, men fordi mit testeronlevel i min alder er lavere så jeg behøver ikke at bevise at "min er længere" Big Smile .
Jeg er sikker på du kan finde en anden du kan skændes med, så du må have en god søndag og held og lykke. Wink

Mvh

Markus

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

RandomAccess:

Hej Mikkel min personlige stalker Smile

Ganske som forventet et dybt uansvarligt og useriøst svar. Det er måske okay i din verden at svine andre til og så bare stikke af fra ansvaret, men den går altså ikke i den virkelige verden.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 09:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel Mikjær Christensen:

RandomAccess:

Her kan jeg være rimelig neutral fordi vi ikke tilbyder virtuelle servere Smile

Jeg vil gerne lige bede dig bekræfte at den udtallelse _ikke_ var ment som an insinuation af at vi andre kommer med usande udtallelser blot fordi vi har hands on erfaring med de ting vi udtaler os om. Jeg ved ikke med de andre, men jeg lægger specifikt en ære i at komme med neutral rådgivning herinde, uagtet at det måske koster mig et salg.

Jeg er ganske overbevist om at hans indlæg var 100% neutralt da han ikke på nogen måde tjener penge på at anbefale en udbyder af virtuelle servere.

Både du og jeg har en "risiko" for at tjene penge på at rådgive "kunden" i retning af en af vore løsninger, hvilket efter min bedste opfattelse gør det umuligt for os at være neutrale i sådan en debat, hvilket jo også er fair nok, og "kunden" er jo ganske givet opmærksom på det.

Hvis du mener at du er neutral i din rådgivning herinde, så ville det efter min (og ganske givet også andres) opfattelse kræve at det eneste du beskæftigede dig med være rådgivning og intet form for produktsalg indenfor udvikling eller hosting af nogen art.

Så ville du være 100% neutral overfor din kunde og ikke tjene penge på andet end at hjælpe kunden til at finde den absolut beste løsning til kundens behov, og kunden ville kunne være sikker på ikke at blive "bundet noget på ærmen" af en tilfældig leverandør som kunne finde på at fremhæve sit eget produkt fremfor andres (Hvilket vi alle jo vil gøre i en salgssituation med sammenlignelige produkter)

Så kort sagt : Jeg er ikke 100% neutral når jeg foreslår en virtuel server, og det er du ganske givet heller ikke. Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan klart anbefale Sune fra activewebs, hvor han udlejer virtuelle såvel som dedikerede servere.

Sune er ikke den billigste, men de penge jeg har brugt på merpris på mine ydelser hos Sune, har jeg helt sikkert fået igen ved super support og servere der bare kører. + der er løbende backup.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 10:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Tusind tak for alle de mange svar, dejligt at man altid kan regne med jer. Jeg tror at jeg starter med at undersøge Adnecto og hvis vi ikke finder ud af noget vil jeg da prøve at vende tilbage til nogle af alle jer andre..

Fortsat god dag..

MvH Kristoffer

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Anders Christensen:

Så kort sagt : Jeg er ikke 100% neutral når jeg foreslår en virtuel server, og det er du ganske givet heller ikke. Smile

Det var dog en trist udvikling. Jeg var selv af den opfattelse at netop du var en af dem man kunne stole på.

Så må jeg jo nøjes med at forsvare mig selv:

1: Når jeg rådgiver folk, så gør jeg det for at hjælpe dem, ikke for at sælge mine egne varer.

2: Erfaring > Neutralitet

3: Min rådgivning til andre, hvad enten det er Hjemmeside bygning, SEO, Programmering, Projektledelse, Administration el. lign, som jeg ikke sælger (mere) selv, eller om det er Hosting, Linkbuilding eller rådgivning som jeg aktivt sælger, så er der tale om en investering i mit netværk.

Sidst men ikke mindst undskylder jeg overfor trådstarter denne delvise hijacking af din tråd, det er ikke ment som et angreb på nogen. Fortsat glædelig søndag til dem er jer der stadig kan nå at nyde den.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Anders Christensen:

Det var dog en trist udvikling. Jeg var selv af den opfattelse at netop du var en af dem man kunne stole på.

Så må jeg jo nøjes med at forsvare mig selv:

1: Når jeg rådgiver folk, så gør jeg det for at hjælpe dem, ikke for at sælge mine egne varer.

2: Erfaring > Neutralitet

3: Min rådgivning til andre, hvad enten det er Hjemmeside bygning, SEO, Programmering, Projektledelse, Administration el. lign, som jeg ikke sælger (mere) selv, eller om det er Hosting, Linkbuilding eller rådgivning som jeg aktivt sælger, så er der tale om en investering i mit netværk.

Jeg forstår ikke helt ovenstående, du mener at du er 100% neutral når du tjener penge på at rådgive manden til f.eks. at købe en løsning hos dit eget firma?

For jeg mener ikke at man kan være 100% neutral når man anbefaler en løsning man selv kan levere, så ser jeg det nærmere som at man kommer med et tilbud på god løsning af kundens aktuelle problemstilling.

Det ville være noget andet hvis man udelukkende sælger rådgivning og ikke nogen fysiske produkter selv.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Anders Christensen:

Jeg forstår ikke helt ovenstående, du mener at du er 100% neutral når du tjener penge på at rådgive manden til f.eks. at købe en løsning hos dit eget firma?

Lad være med at forvanske mine udtallelser, lad være med at hijacke mandens tråd. Hold dine personlige holdninger for dig selv, jeg er ligeglad med hvad du mener, det er irrelevant. (og læs mit indlæg igen hvis du ikke forstår det ... det er ret ligetil)

Jeg er 100% neutral når jeg rådgiver folk på den måde, det er det som tæller. Og stop så venligst det pjat her! (Jeg ved godt jeg er ligeså dum at svare ... men jeg finder mig ikke i at folk kan få lov at svine mig til og på den måde nedgøre mine gerninger).

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)