Det er dog ikke så fedt at der under produkter kun er de samme ting som på forsiden.
har du overvejet direkte at skrive hvad det er i laver? altså " seatown media, vi laver alt i hjemmesider, uanset hvor meget eller lidt du vil have med det at gøre". (skal nok skrives lidt bedre) men det er ofte godt at skrive 100% hvad det er man laver og hvorfor folk skal vælge en frem for alle de andre...
Jeg synes den er udmærket. Dog bør du overveje om siden skal være en smule større. Jeg synes den er meget lille. Derudover synes jeg måske ikke den grønne farve passer ind? Ellers synes jeg siden er meget pæn og enkel...
Må nok indrømme at jeg ikke føler det er en hjemmeside der skal prøve at sælge et superfedt produkt. For mig virker det som om man ikke rigtig gider gøre så meget ud af selve hjemmesiden. Som der allerede er nævnt så kan jeg ikke rigtig lide ideen med at der er nøjagtig de samme ting under produkter som der er under forsiden. Hvorfor så have en underside der hedder produkter?
Det var det negative. Det positive er at jeg godt kan lide den grafik du bruger. Farverne er også meget imødekommende.
Teksten i boksene forneden er svær at læse - hos mig er den ulden i kanterne. Under profil står der 'Se vores Referencer, eller kontakt
mig
Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen.
for flere oplysninger.' Hvis du skriver 'vores', skal det også være 'os' – og så mangler jeg nogle flere referencer at kunne bedømme jer ud fra.
Jeg synes du har lavet en glimrende side, der præsenterer dine produkter på en enkel og overskuelig måde. Med det sagt, så vil jeg dog påpege 2 ting:
1. De 4 produktbeskrivelser på forsiden til "LightCMS", "LightSHop" m.v. er gnidrede - d.v.s teksten står ikke klart og tydeligt. Måske skulle du skrive teksten i HTML istedet for at pakke den væk i et billede.
2. Siden er tung og tager lang tid om at indlæse, ca. 5 sekunder hos mig på en hurtig linie. Du sender omkring 5MB billeder til mig når jeg rammer siden, og det er alt for meget. Så prøv at optimere dine billeder.
Du kan med fordel bruge Yahoo's værktøj "YSlow", der kan lave en analyse af din side, og fortælle dig hvor lang tid den er om at indlæses, og hvad der fylder. Det er et plugin til Firefox og du kan finde det her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/5369