Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 14:38

Hmm dejligt nemt og overskueligt site.

Det er dog ikke så fedt at der under produkter kun er de samme ting som på forsiden.

har du overvejet direkte at skrive hvad det er i laver? altså " seatown media, vi laver alt i hjemmesider, uanset hvor meget eller lidt du vil have med det at gøre". (skal nok skrives lidt bedre) men det er ofte godt at skrive 100% hvad det er man laver og hvorfor folk skal vælge en frem for alle de andre...

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:39

Jeg synes den er udmærket. Dog bør du overveje om siden skal være en smule større. Jeg synes den er meget lille. Derudover synes jeg måske ikke den grønne farve passer ind? Ellers synes jeg siden er meget pæn og enkel...

Held og lykke med siden!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 16:33

Må nok indrømme at jeg ikke føler det er en hjemmeside der skal prøve at sælge et superfedt produkt. For mig virker det som om man ikke rigtig gider gøre så meget ud af selve hjemmesiden. Som der allerede er nævnt så kan jeg ikke rigtig lide ideen med at der er nøjagtig de samme ting under produkter som der er under forsiden. Hvorfor så have en underside der hedder produkter?

Det var det negative. Det positive er at jeg godt kan lide den grafik du bruger. Farverne er også meget imødekommende.

Held og lykke fremover.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 16:46

Faldt lige over at du skrver at dine priser går fra 1100 til 2500 kr. hvis det er inkluderet design, så er det godt nok ikke ret meget....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 17:11

Ja, max. 2500,- lyder lige lovligt billigt.

Til den pris, har jeg da mange ønsker jeg vil have tilføjet til siden nu i er igang.

Fra Hadsten
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:52

Tak for alle svarene. :D

Jeg har opdateret side lidt, både med design, priser og indhold.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Teksten i boksene forneden er svær at læse - hos mig er den ulden i kanterne. Under profil står der 'Se vores Referencer, eller kontakt mig Denne emailadresse er beskyttet mod programmer som samler emailadresser. Du skal aktivere javascript for at kunne se adressen. for flere oplysninger.' Hvis du skriver 'vores', skal det også være 'os' – og så mangler jeg nogle flere referencer at kunne bedømme jer ud fra.

Bortset fra det en fin og overskuelig side.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:33

Jeg synes du har lavet en glimrende side, der præsenterer dine produkter på en enkel og overskuelig måde. Med det sagt, så vil jeg dog påpege 2 ting:

1. De 4 produktbeskrivelser på forsiden til "LightCMS", "LightSHop" m.v. er gnidrede - d.v.s teksten står  ikke klart og tydeligt. Måske skulle du skrive teksten i HTML istedet for at pakke den væk i et billede.

2. Siden er tung og tager lang tid om at indlæse, ca. 5 sekunder hos mig på en hurtig linie. Du sender omkring 5MB billeder til mig når jeg rammer siden, og det er alt for meget. Så prøv at optimere dine billeder.

Du kan med fordel bruge Yahoo's værktøj "YSlow", der kan lave en analyse af din side, og fortælle dig hvor lang tid den er om at indlæses, og hvad der fylder. Det er et plugin til Firefox og du kan finde det her: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/5369

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 09:52

Hej Jonas,

Du skal have ros for, at du tager kritikken til dig, og gør noget ved det!

Jeg synes du har fået lavet et rigtig godt udgangspunkt.

En lille ting: Jeg synes du skal sætte en minimum height på din content div . Din kontaktside er meget klemt sammen.

Hele din forside indeholder stort set kun billeder. Du kan evt. anvende rigtig tekst i stedet for at indsætte de 4 billeder med dine ydelser.

Håber du kan bruge det :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)