Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give min scannet webshop en ordentlig overhaling?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har fornyligt åbnet min webshop. Jeg har selv opsat shoppen, men jeg er gået lidt i stå med arbejdet. Jeg har ingen erfaring på området, det er learning by doing!

 

Jeg føler ikke at sige et helt fuldkommen, og der er nogle få ting jeg gerne vil have ordnet.

Jeg vil f.eks gerne have sat forsiden op 100 %, jeg ved ikke helt hvordan den skal være sat op, men det kan være du gør det!

 

Hvis det er noget du gerne vil prøve kræfter med mod betaling naturligvis, så skriv til mig her på amino eller på min mail. kristensen89@gmail.com

Mit budget er lille, så jeg regner med at vi kan arbejde med det grafisk osv. jeg i forvejen har på siden, dog kan der godt tilføres lidt nye ting!

Vedhæft gerne link med referencer!

Dbh,

Kim Kristensen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim, jeg vil gerne anbefale dig at flytte til Dandomain.. Du for så mange flere muligheder, flexibilitet og integrations muligheder. Dandomain tilbyder enda at flytte dine vare gratis over, dog kan der forkomme fejl men spare dig stadigvæk for en del arbejde.

 

Jeg vil meget gerne hjælpe til med design og support af opsætning, jeg er selv igang med at sætte min nye dandomain shop op.

 

EDIT: du har flere Søge optimerings muligheder med dandomain end scannet, hvilket er en vigtig ting, specielt i din branche.

 

Så skriv endelig på Per@bautik.dk, hvis du beslutter dig for at skifte, så vil jeg gerne hjælpe til:)

 

Mvh

 

Per Jespersen
Bautik

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med at skifte lige nu er bare at jeg har betalt leje for de næste 6 måneder, så jeg synes det er penge lige ud af vinduet. Det er jeg ikke så stor fan af må jeg indrømme!

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan godt hjælpe dig med scannet. Har bl.a. lavet www.sibra.dk og www.michaelsjagt.dk.

Skriv hvis det er noget du kan bruge til noget - post@designRus.dk.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 09
Indlæg ialt: 218
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Dine referencer ser fine ud, men jeg synes bare stadig de "lugter" lidt for meget af standard scannet.

Det koster nok bare det blege hvis man skal have lavet et lækkert design. Så skal de hele nok ændres!

www.trendboys.dk synes jeg er en fed udgave af en scannet webshop!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)