Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tøjproduktion

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i opstarten fasen med et lidt anderleds tøj koncept. Jeg søger en produkcent som eller lign som kan tage sig af min produktion af tøjet. Det er enkelt børnetøj som skal laves i starten,

Håber at få nogle kontakter fra jer.

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 15:52

Hej Jesper.

Hvis du kan fortælle lidt mere omkring kvantiet og kvalitet tror jeg du får bedre feedback. Hvis det kun drejer sig om 20 styks, er det nok både lettere og billigere at købe dem i Danmark, mens ved størrere ordrer vil kunne betale sig at kigge lidt længere væk.

Mvh,
Michael

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 14:44

Hej Jesper

Hvis din plan er at starte dit eget brand med egne designs og dine ordre er af lidt større karakter kan jeg hjælpe dig med at finde en stabil leverandør i Kina.

Jeg er bosat i guangdong provinsen og har mange kontakter og erfaring med import/export

Hvis det lyder interessant så send mig en mail  larskristensen_20@hotmail.com

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:48

Du skal ikke vælge Kina hvis du ikke vil have de tøj kopieret! Så er du advaret på forhånd. Jeg fik mit tøj produceret i Indien, og havde aldrig problemer med dem.

Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:28

Jeg tror det er underordnet, hvor du får dit tøj lavet - det skal nok blive kopieret på et eller andet tidspunkt - prøv at tage en runde i samtlige kendte butikker, der er helt sikkert noget der går igen, om det så bare er en lille detalje, eller kvaliteten alt kan kopieres ;)

Martin Hemdrup

kidletter graphic design
www.kidletter.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 16:35

Med streg under tror! Hvor tror du det er nemmest at kopiere hos den virksomhed der producere tøjet, eller en anden virksomhed?

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 16:44

Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være en større garanti for at undgå kopiering at få det lavet i Indien. Så svært er det heller ikke at kopiere tøj, så hvis der er nogen, der vil kopiere det, så skal det nok blive kopieret.

Desuden, så overlever de nok at der render et par unger rundt i det i Indien, Kina, Thailand, Bangladesh, Tyrkiet eller hvor det ender med at blive produceret. Wink

Jeg tror ikke du skal regne med, at der er nogen, der gider kopiere et ukendt brand i stor stil.

Mvh,

Michael

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)