Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunder?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det bedste jeg kan gøre når jeg skal finde kunder til mit rengørings firma??

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 07:08

Er det erhverv eller til private du henvender dig?

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Køge
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:08

Det er begge dele..

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 11:36
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg lurede lige lidt på din profil og fandt ud af at du havde en hjemmeside, som først åbner til Juni. Det første, som du kunne gøre på den var at skrive hvor du bor i landet og dermed i hvilket område du vil operere. Det næste jeg ville skrive var hvilken pris, men som kunde skal give.. F.eks. Rengøring til private fra xxx,- pr. time. En sidste ting, som jeg ville skrive var hvilke opgaver I udfører: Vi pudser dine vinduer og vasker dit tøj, eller hvad I nu gør.. Altså kort sagt, ville jeg gøre meget mere reklame for jeres ydelser, selvom firmaet reelt ikke er startet endnu.

En anden ting, var at dele løbesedler ud til alle i det område, hvor I ønsker at operere. Den skal selvfølgelig indeholde de samme oplysninger, som dem jeg efterlyser på hjemmesiden og dernæst, så lav en konkurrence, hvor man kan vinde den første rengøring, -for hvem vil ikke gerne have det :o)

Håber at du kunne bruge noget af det og held og lykke med opstarten

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 21:49

ja udover de nævnte ting, skal jeg jo vide hvorfor jeg skal vælge dig!!!

Lidt groft sagt, skal du jo fortælle mig hvorfor jeg skal skifte rengøringsleverandør, du skal jo kunne noget der er så godt at jeg vil bruge tid på at ændre mine leverandørvaner....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)