Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Porotoyype til den gode idé

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Dette er mit jomfru indlæg Indifferent

Jeg har som alle andre fået en rigtig god idé som jeg gerne vil dele med alle, men først når dette er sikret i mit navn og er i brug  Wink !!!!

Jeg søger en der kan bygge en PC prototype, kender du en sådan person er du velkommen til at skrive om det herinde eller ringe til mig på min mobil 21287859 for at formidle en kontakt.

På forhånd tak

Hallandson

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 23:39

Først - Velkommen til Amino! Er der noget jeg kan hjælpe dig med, må du endelig sige til.

Jeg vil gerne tilbyde min assistance på denne opgave. Du skal være velkommen at kontakte mig, så kan vi tage detaljerne derfra.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 15. May 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:54

Hej Brian

Mange tak for tilbuddet !!

Hvis jeg vil gøre brug af dit fine tilbud, vil jeg kontakte dig !!

Ydermere da jeg er ny kigger jeg mig lidt omkring her på Amino og det kan jo være at jeg støder på en masse spændende ting herinde.

Allerede nu har jeg fundet en masse svar og er meget positivt overrasket over hvordan omtalen og hjælpsomheden er på dette site.

Tak til Amino og Aminoer

// Hallandson

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 00:04

Nu er jeg bare nysgerrig...

Det er PC som i PersonalComputer - ikke? Hvad er det du skal have bygget til din prototype? Snakker vi et særligt kabinet, eller hvad? Dels er jeg nysgerrig, dels kan det nok hjælpe dig med at finde de rigtige mennesker hvis du fortæller om hvad der skal laves.

Det kræver trods alt lidt forskellige kompetencer at skære et flot alu kabinet, og så at samle mikro-hardware ultra kompakt.. :)

Velkommen til Amino! Lyder som om du allerede har fundet dig godt til rette! :D

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)