Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Magento shop søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er saa i den situation at jeg har brug for lidt hjælp til at sætte op noget fragt og moms. Udvilkeren kan først gøre det starten af juni og det er lidt for sendt for mig.

Jeg har to slags fragt: 6 euro til frankrig + moms 19,6% - Køber kunden for 79 euro eller mere= fri fragt. 13 euro til resten af EU + moms 19,6% - køber kunden for 99 euro eller mere = fri fragt.

Jeg skal have momsen sat op saa paa ordren og fakturaen kommer det til at staa priser med og unden momsen.

Det er det vigtigste her og nu.

Og saa er der nogen andre spørgsmaal / hjælp til  opsætning af forskellige tilbud osv

Og en hurtig gennemgang af salgs processen og de grundlæggende ting.

Det skal siges at jeg desværre ikke har raad til at betale en skyhøj timepris for hjælpen men regner jo heller ikke med at det kan gøres gratis ;-).

Saa har du ok tjek paa magento og gerne vil gi en haand med høre jeg gerne fra dig.

mvh anders

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:26

Det burde vi nok kunne klare i løbet af næste uge.

Prøv at gi' et ring på tlf. 60835580, eller på vores mail - så vi kan få en snak om det. Vi laver efterhånden en del webshops i Magento - som f.eks. www.webmaling.dk - hvor vi har skræddersyet stortset alle funktioner i checkout processen af Magento.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 15:39

Hej Designrus

ved godt at det er fredag og op til weekenden men det kunne være fedt at faa fragt og moms sat op idag.

Nogen som har mulighed for det?

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:46

Ja, det var jo ikke meget tid du gav mig / os. Jeg kan ikke i dag - men måske i morgen... Hvad taler vi om rent prismæssigt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)