Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-mail program til nyhedsbreve, hvad skal jeg bruge?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:

Det har jeg også gættet på. ;)

Det er nok heller ikke helt forkert når de har en kopi af Campaign Monitors anti-spam politik på deres site - men deres hovedfokus er jo så også at tilbyde sparring omkring e-mail marketing strategi og konsulentbistand i brugen af nyhedsbreve. Og ikke at skulle bruge tid og penge på at vedligeholde deres eget system.

/Arco

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:29

Uffe Fey / Tasks:

Endnu en gang vil jeg anbefale Campaign Monitor. Du finder ikke bedre.

Campaign Monitor er også efter min mening det mest brugervenlige system på markedet til udsendelse af nyhedsbreve. Det mister dog sin værdi, så snart, der skal laves mere omfattende email marketing setups.

Fordi det er så brugervenligt, at alle, og jeg mener alle, kan bruge det, så har vi i Mailiac, valgt at bruge netop dette, når man bestiller en gratis email marketing startpakke vis Mailiac.dk

Der er intet fordækt i, hvilke systemer vi bruger, for det er ikke systemerne, der er vores område, som Arco rigtig skriver. Vi samarbejder bl.a. også med Relationwise, der også har et fremragende produkt i dialogue solutions. Vores formål er at skabe flere gladere brugere til vores kunder. Det betyder dermed også, at andre systemer har glæde af at samarbejde med os, da deres system ser bedre ud, når nyhedsbrevene fungerer bedre og der kommer flere tilmeldinger. Så Mailiac er ikke en konkurrent til eksisterende systemer - det er bare noget andet og mere end et system.

Jeg har skrevet lidt mere om det i denne post, hvor jeg frygtelig gerne vil se jeres kommentarer, så vi kan skabe et produkt skræddersyet til brugernes behov.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 18:32

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:51

Gåsen:

Er der nogen der kender et godt program til udsendelse af nyhedsbreve, osv.

Hvad er vigtigt at være obs på?

Bob

Og nu glemte jeg helt i kampens hede, at svare dig.
Nu kender jeg ikke dine behov, men du kan tilmelde dig på Mailiac.dk og selv vælge, hvor du hører til =)

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra København
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:30

Hej Bob.

Jeg vil anbefale dig eBrev - http://www.ebrev.info/ - som de dygtige gutter fra GTMA ApS har udviklet.

Dbh. Kasper

Alt det bedste,

Kasper.

Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:52

Tak allesammen for jeres gode råd. jeg har lidt at gå igang med for at finde ud af hvad der passer bedst til vores behov.

Bob

Fra Slagelse
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 23:06

Jeg har Scannet's løsning, men er gået over til Ebrev. Scannet's løsning kan ikke særlig meget, og det er ikke særligt brugervenligt hvis du vil andet end at sende tekstnyhedsbreve ud.

Ebrev's løsning er meget mere brugervenligt, de bruger WYSIWYG og har en okay statistik. Som der også er skrevet andre steder, kan du få 5000 frimærker oveni til at starte op på.

Jeg vil klart anbefale Ebrev.

Sejs Dyner - Salg af dyner, madrasser og senge.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 22:41

Gåsen:

Bob

Hej Bob

Jeg har i nogle år brugt GammaDyne

Det har en række avancerede værktøjer og koster kun nogle få dollars. Det arbejder sammen med databaser, CVS, XLS filer og kan trlkke emailadresser ud af alle slags filer.

Det sender vel 1500 mails på 20 minutter - med rapporter mmm.

Tjek det selv ud.

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 10:01

Kasper Tidemann:

Hej Bob.

Jeg vil anbefale dig eBrev - http://www.ebrev.info/ - som de dygtige gutter fra GTMA ApS har udviklet.

Dbh. Kasper

Jeg kan ligesom Kasper kun tale godt for eBrev. Det er super nemt at bruge og virker bare Smile

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 12:49

Gåsen:

Bob

Hej Bon

Jeg har nogle år brugt GammaDyne til udsendelse af nyhedsbreve. Det kan det hele, men det kræver en del at sætte sig ind i.

Du kan vælge mellem at bruge din egen SMTP eller GammaDynes.

Jeg er ved at teste ebrev. Det kan også det meste - men igen det kræver virkelig at man bruger meget tid på det første gang. Ikke mindst hvis du selv vil style dit nyhedsbrev og footer etc.

Vil du bare køre helt standard, så er du hurtigt igang. Supporten er også fin og venlig. Og så får du lige 5000 frimærker som Amino rabat ved starten. Fin detalje.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)