Jeg startede min lille butik, i januar måned, jeg har altid været "tal forskrækket", og det er bestemt ikke blevet bedre, ved at jeg nu skal til, at, lave elektronisk kassekladde til min revisor, jeg roder rundt i bilag,de er godt nok, samlet for hver måned, så for en professionel, er det sikkert let nok, men det er godt nok ikke der, jeg har min force, det er desværre noget, der hører med til min iværksætter drøm, det med regnskabet, men jeg har bestemt mig for, at betale mig fra det, da det ikke skal ødelægge, min lyst til at fortsætte min butik. Så nu er spørgsmålet, hvor finder jeg én, der gider at modtage en papkasse, med "sjove" papirer, som skal ordnes til min revisor? Mit behov, er nok en , der har lyst til at hjælpe 3-4 timer om måneden, da regnskabet ikke er ret stort. Er der nogen af jer herinde, der evt. kender én i Svendborg området? Anette. |
Hej Anette,
Vi ligger dog ikke i Svendborg området, men vi vil gerne give jer et tilbud på den løbende bogføring og afstemninger. Du kan bare kontakte nedenstående såfremt du er interesseret.
Mvh.
Morten