Der er tale om 2 helt nye sites, hvorfor der endnu ikke er generet nogen stor omsætning - men jeg har ads fra Google Adsense og EuroAds. På grund af et par andre tidskrævende projekter, ønsker jeg derfor at sælge til fornuftig pris.
De er begge hosted ved UnoEuro, og der er ca. udgifter for 200 kr. pr. år.
Udover selve design/layout medfølger webhotel (der er betalt frem til april 2010), CMS, databasen og selve domænerne. Domænerne er i sig selv attraktive.
Hvilket CMS er der tale om? Opsætningsomkostninger kan du ikke holde hjemme på salg af en ny hjemmeside - den genererer endnu ikke trafik og der er ret så stor sansynlighed for at en eventuel køber har andre planer med siden end den plan du havde (sansynligheden for at i er fuldstændig enige er ihvertfald lille).
Hvilket CMS er der tale om? Opsætningsomkostninger kan du ikke holde hjemme på salg af en ny hjemmeside - den genererer endnu ikke trafik og der er ret så stor sansynlighed for at en eventuel køber har andre planer med siden end den plan du havde (sansynligheden for at i er fuldstændig enige er ihvertfald lille).
Et lidt forsinket svar herfra!
Mht. CMS har jeg fået en programmør til at kode alt fra bunden. Det giver mulighed for at slette billeder og kommentarer. Derudover kan man poste nyheder, ændre login + der er et bannersystem.
Siderne er stadige til salg --> Rigmand.dk + Indretningen.dk.