Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køre klar WEBSHOP TIL 2999 Dkr inkl moms.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Camilla

Send en mail til mig så kan vi tage den derfra. leo@xgn.dk

Vi vil hjælpe dig med at finde den ”rigtige” leverandør så du ikke skal betale mere end du burde. Bl.a. fra England og Danmark det er selvfølgelig gratis.

Som jeg har svaret til Kim – kan vi også hjælpe dig med alt fra produkt oprettelse og billeder. Ingen problemer det er med prisen. Ingen ekstra omkostninger.

Prisen er inkl. Et helt år der er som sagt ingen andre udgifter fra os hele året.

Hosting + support efter nyt på begyndt år betaler man kun 15,- dkr.pr måned. Prisen er selvfølgelig inkl. moms. + 45 dkr til domæne som skal betales til dk-hostmaster.dk

Det du skal reel betale PBS aftale og  quickpay – Her kan du læse mere om quickpay. Udover det, er der ingen andre udgifter. Som altid vil vi give 100 % support til alle vores ydelser.

Priser for kort aftaler finder du her:   Klik her  PBS

System er 100 % dansk og meget let at redigere & ændre, som sagt skal vi nok hjælpe dig så du kan lære alle det funktionerne der får dig til at kom i gang.

Du er meget velkommen til at undersøge andre muligheder på markedet evt. læse unique free forummet her og høre hvad andre som benytter samme systemet synes osv. inden vi går i gang.

NB: Du få også en gratis dk. domæne med prisen.

Send en mail til dig, så jeg kan fremsende alt informations materiale så du kan teste det og se systemet.

@ Tobias – Mange tak for din feedback. Systemet er bygget 100 % SEO optimeret. Du kan læse mere om det her.  http://www.uniquefree.dk/information.php?info_id=7&osCsid=k5eklfiqle2dvkns3i5ulur8d4

Det fordi at vi har installerede template og redigere systemet, derfor ser det sådan ud. Men ja, Vi skal nok lave rettelser og gøre SEO optimering med i prisen som lovet.

Mvh Leo

http://ewebdesign.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:25

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:30

Hej,

Jeg vil høre dig om Jeg kan bruge det her til noget brugte børnetøj? Og er det blevet solgt nu? Hvis du skal give mig ca. pris for alle omkostninger nu el. efter overtagelsen? Robert

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 15:10

Hej Robert

Det er ingen omkostninger for shoppen, for første år når man har betalt 2999 dkr. Prisen er inkl. Alt dvs. hosting + design + 1 stk.dk. domæne. Du kan sagtens sælge brugt børnetøj. Hvis du ikke skal benytte Dankort & kreditkort – er der ingen andre omkostninger. Shoppen er opbygget med efterkrav - faktura betaling bank overførsel m.m

Året efter er prisen 15 dkr pr måned  for hosting og 45 dkr (pr år) til dk hostmaster for domænet.

Mvh Leo

http://ewebdesign.dk

Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 16:55

Kan du ikke sende mig et nr vil godt vide lidt mere kan ringe dig op

Mvh

Leo

Fra Vissenbjerg, Fyn
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 23:47

Hej Leo.

Nu står jeg desværre ikke lige med de penge på mig nu og her, men er det noget i generalt kan lave til den pris ? for så vil jeg vende tilbage snarest muligt når jeg har pengene til det.

Ser rigtig flot ud.

Mvh.

Christian Hindkjær Duelund

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 09:25

Hej,

Er shoppen solgt ?

Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:13

Ja,

Vi er i dialog og pengene er sendt afsted :)

Men.. Hermed en anbefaling af firmaet..

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)