Jeg skal have etableret en side der ikke bare skaffer mig pålæg på brødet... men samtidigt vil hjælpe en hel masse mennesker.
En fremtrædende journalist og forfatter som dagligt arbejder med de store sager på TV2, er med i projektet og vil dække det hele i medierne så snart siden er oppe og køre.... vi snakker morgen tv, debatter o.l. Er jeg heldig, vil dette også blive nævnt i primetime aftenshowet!
Jeg har idéen, men mangler de partnere der skal gøre idéen til virkelighed gennem at udvikle de sider jeg har skitseret ned, over til et online webprogram som alle kan benytte med eget brugernavn - efter betaling naturligvis.
Jeg er nødsaget til at outsource de fleste poster som programmering og websidedesign og søger derfor to personer med disse evner i et seriøst samarbejde så snart det er muligt. Jeg hører gerne fra nogen der kan henvise mig til ærlige, dygtige og seriøse partnere....
Har set lidt på referencer osv. og vil lige sige at dette projekt kræver en programmør der kan (det hele) fra bund til slut. Også mht. at lave udregningstabeller og statistikker m.m.
OK - efter en del private henvendelser må jeg lige gøre klart at der IKKE vil blive udbetalt løn for opgaven.
Opgaven vil blive et samarbejde mellem mig, en programmør og en webdesigner hvis ikke programmøren kan begge dele.
Jeg giver ikke oplysninger om projektet uden at kende dine tidligere opgaver og da jeg har idéen og i har evnerne til at virkeliggøre disse, vil indtægterne blive delt mellem os efter aftale.
Journalisten sørger for mediedækning... hun er en kær ven.
Venligst skriv dit tlf. og evt. et eller flere links til ref. sider... jeg er jo nysgerrig efter at se hvad du kan!