Du skal nok have en med erfaring i design og opsætning til oscommerce til at hjælpe dig. Jeg vil dog vurdere at det bliver svært at finde en, der kan / vil lave det til den pris du nævner. Det afhænger naturligvis af kompleksiteten i det.
Altså du må jo stå inde for hvad du har lovet din køber. Hvis du har lovet ham et frækt og lækkert design, så må du jo give ham et frækt og lækkert design.
Du skulle jo have prissat siden efter det nu står du jo med patterne i postkassen
Jeg står med det her, fordi at Martin Iversen som du sikkert har hørt om valgte at slette hele indholdet på siderne, dog nåede jeg et par dage før at tage en backup af over 700 produkter.
Jeg står med det her, fordi at Martin Iversen som du sikkert har hørt om valgte at slette hele indholdet på siderne, dog nåede jeg et par dage før at tage en backup af over 700 produkter.
Mvh
Martin
Det var jo så en vigtig detalje du glemte at nævne i første tråd, der nok ville have gjort at jeg ikke brugte ordet patter men google "oscommerce templates" der kommer tons af sider op