Hej
Kan jeg lige få lidt ris eller ros....er lidt i tvivl om farverne.
|
Uden at have den store tekniske forstand på farver og design, virker din side lidt tung og småtrist i farvevalget med brun, sort og hvid.
Hej
Kan jeg lige få lidt ris eller ros....er lidt i tvivl om farverne.
|
Uden at have den store tekniske forstand på farver og design, virker din side lidt tung og småtrist i farvevalget med brun, sort og hvid. |
Hov, her er lige det rigtige link:
|
Hej, Som jeg kan se henvender siden sig kun til danskere.. Måske det var en idé kun at bruge dansk tekst. (Jewellery for men - why?) Min første tankte var: "er det et fitness center".. Farver - måske for mørkt. Jeg syntes måske også dit "logo" i toppen snyder dig for meget plads.. |
Hvis folk kommer ind på siden, så er de jo godt klar over det er noget med herresmykker, de har vel søgt på google, eller andet Og folk scroller jo automatisk når de er inde på en side i dag.
Men jeg tager da al kritik til mig, og kikker på dine forslag.
|
Hvis man kommer ind på siden, så har man jo nok søgt på noget med smykker. Og folk scroller idag, og kommer hurtigt ned på siden.
Men kikker da på dine forslag.
|
Folk kan have søgt på et mande forum, og fundet et link til din side tilfældigt under "diverse".. og så kunne det måske være rart, at de faktisk fandt ud af hvad du lavede/solgte inden de var smuttet igen ;-) Se fx. her hvor meget blandet materiale der kan gemme sig: http://connery.dk/forum.php?show=threads&category=15 |
Du har måske nok ret, vil prøve at få det ændret, så der på godt dansk står herresmykker. John |