Det har efterhånden været oppe og vende et par gange med disse såkaldt cashback sites.
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk som har sådan et site - og om hvordan det går.
- Løber det rundt? - Hvad er jeres gns. omsætning? - Hvilke markedsføringkanaler benytter i jer og hvad er jeres budget? - Har i specielle aftaler med leverandøre af produkterne i giver væk eller bestiller i bare normalt ved levereandøren - og så bare sender til vedkommende som skal have produktet?
Det er bare af ren nysgerrighed fordi jeg bliver ved med at se annoncer på facebook :-)
Fortsat god tirsdag.
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Det går kanon, men desværre kun for nogen. Nogen hopper med på trenden med for lave budgeter, desværre. (jeg var selv en af dem indtil jeg fandt en partner)
Ja! 100% afgørende hvordan vi markedsføre os. Facebook og affilate netværker, - ubegrænset. I starten som du nævner, senere hen aftaler.
Det var sjovere for et halvt år siden. Meget sjovere. Det er ikke sådan, at man ikke kan lave forretning på det i dag - men skulle jeg starte fra bunden i dag, så ville jeg lave noget andet. (Freelanceprogrammør, som jeg allerede laver lidt af ved siden af, eller forsøge sig med SEM eksempelvis...Køb links på Google Adwords, Facebook, MySpace og måske det nye Open AdExchange? Mit første indtryk er dog at de er lidt halv firkantede og omtrent lige så kedelige at danse med som kæmpestore virksomheder. De links du køber, er links for almindelige lead kampagner (feks kan du måske få en 50'er for at skaffe en abbonent på en avis eller lignende)