Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med cashback sites

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har efterhånden været oppe og vende et par gange med disse såkaldt cashback sites.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk som har sådan et site - og om hvordan det går.

- Løber det rundt?
- Hvad er jeres gns. omsætning?
- Hvilke markedsføringkanaler benytter i jer og hvad er jeres budget?
- Har i specielle aftaler med leverandøre af produkterne i giver væk eller bestiller i bare normalt ved levereandøren - og så bare sender til vedkommende som skal have produktet?

Det er bare af ren nysgerrighed fordi jeg bliver ved med at se annoncer på facebook :-)

Fortsat god tirsdag.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:31

Hej Dennis,

Det går kanon, men desværre kun for nogen.
Nogen hopper med på trenden med for lave budgeter, desværre. (jeg var selv en af dem indtil jeg fandt en partner)

Ja! 
100% afgørende hvordan vi markedsføre os.
Facebook og affilate netværker, - ubegrænset.
I starten som du nævner, senere hen aftaler.

Okay, super, håber du kan bruge det til noget. 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:44

Hej Dennis,

Det var sjovere for et halvt år siden. Meget sjovere. Det er ikke sådan, at man ikke kan lave forretning på det i dag - men skulle jeg starte fra bunden i dag, så ville jeg lave noget andet. (Freelance programmør, som jeg allerede laver lidt af ved siden af, eller forsøge sig med SEM eksempelvis...Køb linksGoogle Adwords, Facebook, MySpace og måske det nye Open AdExchange? Mit første indtryk er dog at de er lidt halv firkantede og omtrent lige så kedelige at danse med som kæmpestore virksomheder. De links du køber, er links for almindelige lead kampagner (feks kan du måske få en 50'er for at skaffe en abbonent på en avis eller lignende)

Held og lykke med det hele!

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 18:54

Til Simon:

Nu nævner du jo, at mange starter op med for lave budgetter. Vil du fortælle mig, hvilket budget du mener, der skal til for at få nogenlunde succes?

Hilsen Alexander

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 22:14

Tak for inputs - det var også lidt mit indtryk at markedet.

Det er hellere ikke fordi jeg selv skulle starte op - men i mine øjne synes det også svært at få en rentabel virksomhed ud af det. :-)

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)