Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer med cashback sites

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har efterhånden været oppe og vende et par gange med disse såkaldt cashback sites.

Jeg kunne godt tænke mig at høre fra folk som har sådan et site - og om hvordan det går.

- Løber det rundt?
- Hvad er jeres gns. omsætning?
- Hvilke markedsføringkanaler benytter i jer og hvad er jeres budget?
- Har i specielle aftaler med leverandøre af produkterne i giver væk eller bestiller i bare normalt ved levereandøren - og så bare sender til vedkommende som skal have produktet?

Det er bare af ren nysgerrighed fordi jeg bliver ved med at se annoncer på facebook :-)

Fortsat god tirsdag.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:31

Hej Dennis,

Det går kanon, men desværre kun for nogen.
Nogen hopper med på trenden med for lave budgeter, desværre. (jeg var selv en af dem indtil jeg fandt en partner)

Ja! 
100% afgørende hvordan vi markedsføre os.
Facebook og affilate netværker, - ubegrænset.
I starten som du nævner, senere hen aftaler.

Okay, super, håber du kan bruge det til noget. 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 18:44

Hej Dennis,