Hej Flemming Det kan såmænd også være mine kontakter gør det på den måde - jeg aner det faktisk ikke. Det var blot en mulig hjælp til Casper, og ville hurtigt kunne afklares om der var hjælp at hente eller ej. Mvh Jesper |
Hej Casper
Ja Flemming ved sikkert hvad han snakker om og jeg vil til dels give ham ret. Men kun til dels, for jeg har selv været i Thailand et utal af gange de sidste 20 år og opholder mig dernede ca. 3 mdr hvert år og ja, du vil få meget svært ved at finde kvalificerede programmører osv dernede, men at påstå, at de ikke findes, det tror jeg ikke på. De findes i Indien og Kina osv, så selvfølgelig findes der også nogle i Thailand, men ja, der er langt i mellem dem, ligesom der sikkert også er i Kina og Indien. Men hvis der er en der kan hjælpe dig, så er det Torben Rudgaard, som netop bor i Pattay og har thai´er ansat til at udvikle forskellige aplikationer til spil osv. Så prøv at kontakte ham og tag lige en lytter på Thorborgs interview med ham: http://thorborg.tv/ivaerksaetter-i-thailand.html
Held og lykke med idéen :o)
Dbh
Jørgen