Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker Net tv virksomhed tilknyttet

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger personer eller virksomheder, som der arbejder med, som der ønsker, at arbejde med net tv.

Net tv skal understøtte vores kerneforretning, som der er rådgivning af porto og adressering.

kontakt mig venligst her på forummet,  ma@kmkonsult.dk eller 42400172

Hilsen

Martin

Fra Hornslet
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:23

Hejsa

Jeg syndes det lyder spændene, men vil gerne høre lidt mere om din idé.

Kan du ikke uddybe den lidt `?

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:28

det lyder da meget spændende hvis du har mere info er vi da intereseret ellers kan du sende en PB

Rasmus Svensson

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:53

Vores virksomhed arbejde med rådgivning i indkøb af adresseret distribution og adressering.

Vi ønsker på vores hjemmeside, at have en "tv station", som der skal lave interviews med reklamebureauer, mediebureauer, post selskaber og slutkunder omkring distribution, liberalisering, medier, 1:1 kommunikation etc.

Der er ingen virksomheder, som der gør det idag - og mediet passer super godt til vores måde, at tænke på. I og os skal selvfølgelig ogsp tjene penge, og kan eksempelvis tænkes, at vi kan tjene penge på bannerannoncering mv.

Det er ideenSmile

Martin, ma@kmkonsult.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:22

Hej Martin

Vi arbejder med Net tv og er lige nu på et stadie, hvor vi har flere forskellige interviews klar til at lægge op på flere sites de næste 1-2 uger.

Du er velkommen til at sende dine kontaktinformationer hvis du vil se dem når de kommer på Nettet.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hørte lige en af opstarterne bag netop et nyt firma der tilbyder det du efterspørger (tror jeg). Han var i P3 og havde en snak med værten om hans nye medie. Det er ikke gratis, men der er vist noget prøveperiode :)
Jeg skal lige skynde mig at sige at jeg ikke har nogen relation til 23video eller på anden måde "benefitter" af at videregive linket, hørte det blot i radioen og tænkte det kunne hjælpe dig.

Her er linket ihvertfald: http://www.23video.com/

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Det lyder super spændende! Company Pictures har flere års erfaring med at tilrettelægge, filme og klippe interviews mm. med henblik på nettet. Hvis du vil se eksempler, høre mere om priser mm., er du velkommen til at tage kontakt. 

mvh

Uffe Karlsson

Company Pictures

uk@companypictures.dk 

Videoproducent hos Company Pictures

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)