Vores virksomhed arbejde med rådgivning i indkøb af adresseret distribution og adressering.
Vi ønsker på vores hjemmeside, at have en "tv station", som der skal lave interviews med reklamebureauer, mediebureauer, post selskaber og slutkunder omkring distribution, liberalisering, medier, 1:1 kommunikation etc.
Der er ingen virksomheder, som der gør det idag - og mediet passer super godt til vores måde, at tænke på. I og os skal selvfølgelig ogsp tjene penge, og kan eksempelvis tænkes, at vi kan tjene penge på bannerannoncering mv.
Jeg hørte lige en af opstarterne bag netop et nyt firma der tilbyder det du efterspørger (tror jeg). Han var i P3 og havde en snak med værten om hans nye medie. Det er ikke gratis, men der er vist noget prøveperiode :) Jeg skal lige skynde mig at sige at jeg ikke har nogen relation til 23video eller på anden måde "benefitter" af at videregive linket, hørte det blot i radioen og tænkte det kunne hjælpe dig.
Det lyder super spændende! Company Pictures har flere års erfaring med at tilrettelægge, filme og klippe interviews mm. med henblik på nettet. Hvis du vil se eksempler, høre mere om priser mm., er du velkommen til at tage kontakt.