Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige flybilletter til Kreta fra Billund (Jylland) og retur i uge 28 og 29.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg er så heldig at jeg har fået et super godt tilbud på en stor lejlighed på Kreta, Grækenland i ugerne 28 og 29.

Nu mangler jeg så nogle billige flybilletter fra Billund (eller anden lufthavn Jylland/Fyn) til Chania, Kreta i Grækenland (eller bare Kreta). Når jeg søger på nettet i den periode, så er prisen omkring kr. 3600,- til 4200,- pr. person tur/retur. Kan det virkeligt ikke gøres billigere ?

Vi kan rejse tidligst fredag d. 3/7-09 (uge 27) og skal være i DK igen senest søndag d. 19/7-09 (slutningen af uge 29). Vi vil gerne have så mange dage dernede som muligt, da det er den samme pris for lejlighed om vi er der 7 dage eller 14 dage, men kan om nødvendigt rejse derned senere og rejse hjem tidligere.

Vi vil minimum være 5 personer der skal afsted, 4 voksne og et barn på 12 år. Måske 9 i alt (kun yderligere voksne, ikke børn).

Håber nogen kan tilbyde nogle billige billetter....

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 11:30

Hvis du kan en smule tysk og gerne vil køre til hamborg så er der meget at spare

Om du kan flyve direkte til kreta fra hamborg ved jeg ikke, men mon ikke det er muligt

http://www.ham.airport.de/de/fluege_buchen.phtml

Rasmus Svensson

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:42

Hej Rasmus,

Den har jeg også prøvet, men synes ikke jeg kan finde noget billigt, eller også forstår jeg ikke deres system....

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 13:48

Hey du!

1) Prøv de store søgemaskiner, momondo.dk - flybillet.dk - rejsefeber.dk ... prøvede lige momondo og Kuoni, og de siger omkring de 3600.

2) Ring ind til rejsebureauerne.. mange af dem har charterfly derned: Star Tour, Apollo, Århus Charter, og sikkert også mange flere. Der kan I måske også være så heldige at få noget transfer med i pakken. 

Mvh Christian :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:27

Hvis du bor tæt på er Hamborg helt sikkert bedste bud, hvis det bare er flybilletten - har vi ofte gjort, hvis vi fx har været på messe i udlandet.
Du kan fx prøve lufthansa eller tui.de.
Det er bare temmelig dyrt at parkere der, så få nogen til at køre jer eller sæt bilen hos nogen du kender fx. i sønderjylland og tag en tysk taxi resten af vejen, det er billigere.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)