Hej! Jeg er så heldig at jeg har fået et super godt tilbud på en stor lejlighed på Kreta, Grækenland i ugerne 28 og 29. Nu mangler jeg så nogle billige flybilletter fra Billund (eller anden lufthavn Jylland/Fyn) til Chania, Kreta i Grækenland (eller bare Kreta). Når jeg søger på nettet i den periode, så er prisen omkring kr. 3600,- til 4200,- pr. person tur/retur. Kan det virkeligt ikke gøres billigere ? Vi kan rejse tidligst fredag d. 3/7-09 (uge 27) og skal være i DK igen senest søndag d. 19/7-09 (slutningen af uge 29). Vi vil gerne have så mange dage dernede som muligt, da det er den samme pris for lejlighed om vi er der 7 dage eller 14 dage, men kan om nødvendigt rejse derned senere og rejse hjem tidligere. Vi vil minimum være 5 personer der skal afsted, 4 voksne og et barn på 12 år. Måske 9 i alt (kun yderligere voksne, ikke børn). Håber nogen kan tilbyde nogle billige billetter....
|
Hvis du kan en smule tysk og gerne vil køre til hamborg så er der meget at spare
Om du kan flyve direkte til kreta fra hamborg ved jeg ikke, men mon ikke det er muligt
http://www.ham.airport.de/de/fluege_buchen.phtml
Rasmus Svensson