Når en person tilbyder "kvalitets" linkbuilding bestående af 200 links fra 20 kataloger som er indrømmet. vil jeg ikke kalde det kvalitets linkbuilding. Det var derfor jeg valgte at kommenterer. Din kommentar til unikke tekster betyder vel så at dine 200 links er med 200 unikke tekster ? At du tilmed forslår en automatisering af linkbuilding syntes jeg ikke er meget bedre. men det er en helt anden historie. Må give det andet indlæg ret i at det ikke er god stil at tilbyde ydelser i andres tråd som omhandler et godt tilbud. Til milkjær syntes jeg nu at din frembrusende, truende, nedladende og bestikkende adfærd i dette og mange andre indlæg er mindst lige så bortvisnings beretiiget. Men nu er det ikke dig der sidder med den røde knap i hånden, og det er vi flere der er glade for. Vil dog gerne undskylde mit tilbud for det VAR forkert at lave det i din tråd. Og det er ikke tit der kommer undskylninger herfra. |
No offence Senna... Men hver gang du skriver et indlæg på Amino, så ender det altid med at du skal redegøre for kommentaren efterfølgende (som derfter ender i en off-topic diskussion)... Giver det slet ikke stof til eftertanke?
Jeg tror du vil få meget mere gavn af Amino ved at skrive færre indlæg, men med mere hold i.
Kvalitet fremfor kvantitet...
Dette skal slet ikke forståes som en ondt/overlegn kommentar... - synes bare at du bør overveje det, for din egen skyld.
Held og lykke med det hele.
Frederik