Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig Kvalitets Linkbuilding

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Når en person tilbyder "kvalitets" linkbuilding bestående af 200 links fra 20 kataloger som er indrømmet. vil jeg ikke kalde det kvalitets linkbuilding. Det var derfor jeg valgte at kommenterer.

Din kommentar til unikke tekster betyder vel så at dine 200 links er med 200 unikke tekster ?

At du tilmed forslår en automatisering af linkbuilding syntes jeg ikke er meget bedre. men det er en helt anden historie.

Må give det andet indlæg ret i at det ikke er god stil at tilbyde ydelser i andres tråd som omhandler et godt tilbud.

Til milkjær syntes jeg nu at din frembrusende, truende, nedladende og  bestikkende adfærd i dette og mange andre indlæg er mindst lige så bortvisnings beretiiget. Men nu er det ikke dig der sidder med den røde knap i hånden, og det er vi flere der er glade for.

Vil dog gerne undskylde mit tilbud for det VAR forkert at lave det i din tråd. Og det er ikke tit der kommer undskylninger herfra.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 20:38
Gennemsnit 3,8 stjerner givet af 10 person

No offence Senna... Men hver gang du skriver et indlæg på Amino, så ender det altid med at du skal redegøre for kommentaren efterfølgende (som derfter ender i en off-topic diskussion)... Giver det slet ikke stof til eftertanke?

Jeg tror du vil få meget mere gavn af Amino ved at skrive færre indlæg, men med mere hold i.
Kvalitet fremfor kvantitet...

Dette skal slet ikke forståes som en ondt/overlegn kommentar... - synes bare at du bør overveje det, for din egen skyld.

Held og lykke med det hele.

Frederik

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 9 person

Til at starte med så skriver jeg altså ikke flere indlæg herinde en andre gør !!! og er langt fra den der skriver flest.

At mine indlæg ikke har indhold er jeg dybt uenig i.  De indeholder mindst lige så meget som alle andres svar.

At det lige er MIG der altid havner i en diskution der er mega off topic hehe ja det må jeg give dig ret i. Men jeg vil ikke give dig ret i at det er min skyld. Der er en hvis "tone" på amino, og jeg vil give denne "tone" skylden. Den eneste måde man kan blive mødt velkommen på amino med åbne arme er hvis man er yderst ydmyg og bukker sig i sandet for de "bøller" der herinde. Og det har jeg altså ikke tænkt mig. Så at der er en håndfuld personer herinde der ikke kan lide mig, det er jeg altså fuldstændig ligeglad med, og kan fortælle dig at det ikke kun er min personlige mening efter at have været i email kontakt med flere andre medlemmer. 

Tror personligt det handler om en kombination af at jeg har lidt store armbevægelser, og at folk herinde går i meget små sko. I hvertfald i den lille bølle klub jeg snakker om.

At jeg hele tiden bliver advaret om at hvis jeg ikke gør som en meget lille håndfuld mennesker siger vil der ske farlige ting, viser bare en ejerskabsfornemmelse der er helt uberettiget. Det helt fint at komme med kommentare på ting man ikke syntes er ok. Men bølle klubben er fanme de mest ubehøvlede, uopdragende personer jeg længe har mødt. Håber fanme ikke de snakker sådan til folk i den virkelige verden.

Til sidst tager jeg faktisk dit indlæg på en rigtig god måde, så det skal du ikke tænke over.

Og nu var jeg jo altså ikke den eneste der stillede spørgsmålstegn ved om der virkelig var tale om kvalitet linkbuilding som nævn. Der var 2 personer på banen før mig den ene fra PRO SEO

Milkjær siger at han ikke vil debaterer kvalitetten af hans link her, men på pm eller mail, og det kan jeg godt forstå. Men han skal ikke blive sur, for han er selv en af dem der er hurtigs til at svine åbent i tråde. Og specielt hvis han finder en som handler om et tvivlsomt tilbud. Så dobeltmoralen længe leve på amino.

mikkel hvis du kun vil have en debat via PM eller mail, på en debat der evt kan have negative følger for dig er det ok. Men så vis andre den samme høflighed. Ellers har du altså ikke noget at brokke dig over.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:29

Hej Mikkel,

Skide godt tilbud Yes

Venter dog med det hårde arbejde til vores nye identitet samt website skal have en makeup.

Dertil syntes jeg det er en super idé at lave puljebuilding, da det uden tvivl er den manuelle tilgang er gør det omkosteligt. - kunne være det kunne være en idé da det er et slavearbejde og lave linkbuilding :O)

Dog syntes jeg det er dybt useriøst indlæg fra Senna, med ene formål at ødelægge tråden for Mikkel. Jeg har ingen relation til Mikkel, Seo eller andet i den henseende.

Senna > Jeg syntes klart du skal omsætte din svingende energi her på amino til at forbedre dine produkter og gøre det du mener du er bedst til - det kan betale sig 1000 gange igen istedet for at sidde her og kaste sten ud i vandet.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 6 person

Senna:

Når en person tilbyder "kvalitets" linkbuilding bestående af 200 links fra 20 kataloger som er indrømmet. vil jeg ikke kalde det kvalitets linkbuilding. Det var derfor jeg valgte at kommenterer.

Det drejer sig om kvalitetslink. (punktum) Folk har fået at vide at de glædeligt må få det uddybet ... på en e-mail. Netop fordi jeg ikke gider at diskuterer mit håndværk med folk som dig :)

Jeg har på intet tidspunkt beskrevet processen herinde, så dine gisninger om hvad jeg vil lave er 100% basseret på spekulation

Senna:

At du tilmed forslår en automatisering af linkbuilding syntes jeg ikke er meget bedre. men det er en helt anden historie.

Automatisering af linkbuilding er en helt anden sag ... det kan sagtens lade sig gøre, men den opskrift må du selv regne ud. Min kommentar var knyttet til din 1200kr's linkbuilding ... som reelt er at sammenligne med de tusindvis af  scripts der findes som kan tilmelde din side til hundredevis af databaser på en gang :)

Jeg ville hjertens gerne svare meget mere konstruktivt på mange af dine indlæg ... men din attitude giver bestemt ikke lyst til at hjælpe dig, og det er bestemt ikke kun mig der har den holdning. Mit råd til dig er at du skal prøve at indordne dig lidt mere, vær lidt mere udmyg og lær folk at kende før du går i krig med dem ... så får du også meget mere ud af det selv. :=)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:37

Henrik :

Skide godt tilbud Yes

Hej Henrik

Tak for opbakning ... jeg har faktisk fra flere sider fået spørgsmål der går på om jeg vil lave det her fortsat eller om det er en engangsfornøjelse, og oprindeligt var planen at det skulle være i forbindelse med at mit eget site skulle ha en tur. Men jeg kan godt se at det måske kunne betale sig at fortsætte med det, især set i lyset af at jeg allerede har fået styr på logistikken omkring det :)

Så hvis der er nogen der vil informereres når/hvis jeg gentager puljen så send mig en mail, mmc@mc-solutions.dk, så sætter jeg jer på min mailingliste og sender et nyhedsbrev ud når vi kører næste gang :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:07

Mikkel Mikjær Christensen:

Men tak for listen, jeg vil lige krydstjekke den med min og se om jeg mangler nogen :)

Hej Mikkel,

Du skal nu ikke takke Senna for listen. Det er blot Riisagers liste fra semoblog, han har kopieret direkte ind, inkl. Riisagers kommentarer. Så det er hos semoblog, du skal følge med fremover, hvis du vil tjekke, om der kommer noget nyt til.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Frank Hellerup Madsen:

Du skal nu ikke takke Senna for listen. Det er blot Riisagers liste fra semoblog, han har kopieret direkte ind, inkl. Riisagers kommentarer. Så det er hos semoblog, du skal følge med fremover, hvis du vil tjekke, om der kommer noget nyt til.

Nu skal du jo ikke ødelægge alt det sjove ... :)

Jeg følger jævnligt med derinde ... så jo jeg genkendte godt listen :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Nu var den liste nu mest ment som en kommentar til det oprindelige indlæg, og ikke som et serøst tilbud. Som jeg desuden også skriver er tilmelding til kataloger på den måde ikke nogen jeg normalt sælger. Mener personligt ikke det er noget der kan/bør sælges, og slet ikke når der ikke er tale om flere links.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:53

Senna:

Nu var den liste nu mest ment som en kommentar til det oprindelige indlæg, og ikke som et serøst tilbud. Som jeg desuden også skriver er tilmelding til kataloger på den måde ikke nogen jeg normalt sælger. Mener personligt ikke det er noget der kan/bør sælges, og slet ikke når der ikke er tale om flere links.

Mikkel har på intet tidspunkt sagt at det drejer sig om kataloger. Jeg har en lille "mistanke" om hvad det er han laver og hvis det er sådan så er det kanon godt. Så er det en god pris for så får du en del for pengene.

Dit første indlæg i tråden her var "Så kan jeg da også godt give et godt tilbud.". Det er IKKE god tone at give et tilbud i en andens tråd. Du er velkommen til at komme med ris/ros, men hold dine tilbud i en tråd for sig selv.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 4 (39 indlæg)