Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken betalingsgateway

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har igennem mange år efterhånden brugt ePay og uden at opleve nogen problemer. Tværtimod har altid bare kørt som det skulle og ved henvendelser om selv "dumme" spørgsmål, har vi altid fået et hurtigt og beredvilligt svar.

Kan på det kraftigste anbefales.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra 9000 Aalborg
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:15

Hej Søren,

VI bruger for det meste www.wannafind.dk til vores kunders løsninger.. utrolig stabilt. Så det kan jeg vamt anbefale..

Du kan evt. hive fat i Mikkel Hvid Johannesen på mhj@wannafind.dk for spørgsmål eller lign.

MBC-Design Reklame / Webbureau - Klokkestøbergade 17 - 9000 Aalborg - CVR. 27387284 - Tlf. 50525218 - info@mbc-design.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 13:22

Hej

Jeg bruger indtil videre fribetaling pro. Det er billigt men den er ind i mellem nedbrud og supporten er langsom.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for dit indspark. Vi er lige på nippet til at lave en aftale med en udbyder.

Havde egenligt forventet at denne tråde vil blive 'fyldt' op af erfaringer men jeg tager det som om folk er glade for deres gateways :-D

Jeg poster vores erfaringer her så måske andre kan få gav af vores overvejelser, problemer og ikke mindst de gode sider.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 07:43

Kaffe & Co:

Jeg poster vores erfaringer her så måske andre kan få gav af vores overvejelser, problemer og ikke mindst de gode sider.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Hej Søren
Hvilken gateway valgte du? Jeg står selv og skal tage dette valg de næste par dage, så er meget interesseret i at høre hvilke erfaringer du har draget dig, siden?

Ifht fortjenesten og det relativt minimale flow, der vil være på det produkt, jeg skal sælge i min webshop, er det vigtigt for mig, at løsningen bliver så billig som mulig, men lad mig endelig høre om dine og eventuelt andres erfaringer siden.... Wink

Ha en fantastisk søndag!

Dbh fra Jørgen 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 09:11

Jørgen Linnet:

Kaffe & Co:

De bedste kaffe hilsner
Søren

Hej Søren
Hvilken gateway valgte du? Jeg står selv og skal tage dette valg de næste par dage, så er meget interesseret i at høre hvilke erfaringer du har draget dig, siden?

Ifht fortjenesten og det relativt minimale flow, der vil være på det produkt, jeg skal sælge i min webshop, er det vigtigt for mig, at løsningen bliver så billig som mulig, men lad mig endelig høre om dine og eventuelt andres erfaringer siden.... Wink

Ha en fantastisk søndag!

Dbh fra Jørgen 

Hej Jørgen

Jeg har skiftet til ePay, og det er jeg glad for. Da jeg kontaktede supporten med et spørgsmål, fik jeg hurtigt svar.  
Hos FRIbetalin gik der op til tre dage med at få svar fra support, derfor skulle der vælges en anden gateway til min nye webshop.
Jeg valgte ePay som jeg fik anbefalet af flere andre, og  det valg har jeg ikke fortrudt.
De har priser fra 99,- /md +399,- i oprettelse se http://epay.dk/products/prices.asp
Fortsat god søndag Smile

vh
Henrik
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:17

Jeg benytter Quickpay i min shop.

Det fungerer fantastisk stabilt. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 10:18

Henrik:
Hej Jørgen

Jeg har skiftet til ePay, og det er jeg glad for. Da jeg kontaktede supporten med et spørgsmål, fik jeg hurtigt svar.  
Hos FRIbetalin gik der op til tre dage med at få svar fra support, derfor skulle der vælges en anden gateway til min nye webshop.
Jeg valgte ePay som jeg fik anbefalet af flere andre, og  det valg har jeg ikke fortrudt.
De har priser fra 99,- /md +399,- i oprettelse se http://epay.dk/products/prices.asp
Fortsat god søndag Smile
vh
Henrik

Hej Henrik
Jeg synes også umiddelbart at Epay virker til at være det rette valg - ikke mindst prismæssigt og i kraft af deres support tilsyneladende fungerer rimelig godt.

Dbh fra Jørgen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:44

Jeg må endnu engang melde mig blandt de glade Quickpay kunder, deres betalingsgateway fungerer bare. Smile

Og når PBS går ned er Quickpay lynhurtigt ude med en melding om det, og naturligvis det samme når PBS er tilbage på rette spor.

Så vidt jeg ved har Quickpay aldrig haft nedetid på deres systemer.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)