hey juraminoer, jeg har en kammerat hvis datter på 2 år har fået konstateret den noget sørgelige diagnose rett syndrom. Der findes pt ingen kur men der findes nogle indsprøjtninger som man kan få i kina, som skulle forbedre eller formindske ret syndromets hæmmendehed for barnet. jeg har til støtte sagt at jeg vil oprette en fond til økonomisk støtte for familien. jeg håber at fonden kan køre videre og at en anden af de 90 familier der er i danmark som har fået stillet diagnosen kan få gavn af den. (lidt skævt formuleret) jeg har nu fulgt civilstyrelsens anvisning hvad angår udarbejdelsen af et informativt brev som beskriver formål, bestyrelse, kommune osv. jeg har nu nogle spørgsmål før jeg sender det af sted:
|
fond igen igen
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

|
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

bump!! 3 gang lykkens gang hehe pure overtro |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)