ved ikke om man kan tillade sig at spørge men jeg er ny. jeg er ny startet vinduespudser og pudser kun for pensionister og bistandsklienter som har små kår..jeg er uheldig og står samtidig i ribers for noget gammel gæld jeg kæmper mig ud af,men er i den situation jeg mangler en gammel varevogn at køre rundt så hvor kan man låne til sådan en når man er i min selvforskyldte situation kan nogen hjælpe en på forhånd tak arne / nyrupcleaner i viborg |
Hej Arne,
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig et lån, men fik bare nogle ideer til, hvad du muligvis kunne gøre.
Hvad om du tog kontakt til en lokal bilforhandler, måske en af de mindre som har biler i 10-30000 kroners klassen. Forelæg ham din situation uden omsvøb og prøv at få en afdrags- / lejeordning igang med ham.
Jeg ved ikke om behovet er en kassevogn, eller om en stationcar kunne gøre det? Jeg går udfra at der skal være plads til en stige et sted?
Du kan eventuelt prøve, at sweettalke ham med at komme og vaske vinduer som en del af aftalen, eller et eller andet.
Alternativt, hvis du kender nogle lokale firmaer, så kan du prøve at sælge reklamepladser på din kommende bil. Som vinduespudser må man gå ud fra, at eksponeringen er relativt stor. Hvis du så kan sælge pladser for i alt 20000 kroner for et år, eller hvad ved jeg. Så kan du gå ned til en forhandler og sige at du har 20000 at handle bil for.
Jeg håber det kan bruges på den ene eller den anden måde. Under alle omstændigheder, så ønsker jeg dig alt mulig held og lykke med økonomikampen.
Med venlig hilsen
Tommy