Hej Alle... :) Jeg sidder lige her og roder lidt og tænkte på at købe noget IP-Telefoni for og prøve det i stedet for TDC. Er der nogen af jer der har noget erfaring med IP-Telefoni, hvem der er gode og stabile osv? Og som et lille ekstra spørgsmål kunne jeg godt tænke mig at vide hvor mange af jer der bruger IP Telefoni og hvad i syntes om det. :) Forsat god weekend ( Den time der nu er tilbage af den. :) ) -Per |
IP-Telefoni over nettet
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
Bruger mest Musimi men osse andre så jeg kan snakke billigt... |
Jeg bruger IP telefoni kun til opkald, har stadig en alm. telefon som ingående fra TDC med 2 timers "reaktionstid" hvis den er nede. IP telefoni er fint og sparer penge, men ud fra min vurdering er det stadig ikke så robust som et fastnet telefon. MEN før jeg bliver slagtet for denn sætning... IP telfoniens kvalitet er og har været stødt stigende, siden jeg startede for 6 år siden med programmer som Buddyphone. Hilsen |
Til gengæld er jeg selv ude i marken i øjeblikket for at finde et IP telefoniselskab, der tilbyder de samme betingelser som Cybercity (pris og kvalitet), men også kan tilbyde telefonsvarer/fax->mail/køsystem/etc. Nogen, der kender et GODT og BILLIGT firma? |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Lige så vi er enige. Cybercity tilbyder IKKE ip-telefoni. De tilbyder telefoni hvor første del af samtalen føres via deres bredbåndsforbindelse, men det er IKKE det samme som ip-telefoni. /Claus |
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
|
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
Jeg bor i Grækenland og har forsøgt mig med to systemer: Først Tele2 talk2net, som er en boks, som man kan slutte almindelige telefoner til. Den var for ustabil, for langsom til at forbinde og alt for afhængig af udbyderens opsætning. Nu bruger jeg i stedet Skype, som fungerer perfekt. Jeg har dansk nummer, som ringer hernede både på computeren og på det trådløse håndsæt, som jeg har købt. Hvis jeg er ude, viderestilles samtalerne til min græske mobiltelefon mod en pris på 1½ krone pr minut. Eneste problem med skype er at det koster en smule pr minut at ringe til DK: ca 15 øre. Men der er ingen tvivl om at skype fra min situation er perfekt, da det er så fleksibelt og med god kvalitet altid. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hejsa P.Mariager Jeg bruger telefin, som jeg synes fungere rigtig godt. |
Hej Bruger TD''s datterselskab, Dansk Kabeltv. 119 ,-kr pr måned. På nær nogle opstarts problemer, der tog 6-7 uger at fikse, så fungerer det ganske udmærket. Men husk, deres ''billig'' tilbud, er kun til fastnet og kun i Danmark. Så man skal lige tænke over, hvem man ringer til. Er der mange mobil nummer man ringer til, så vil jeg mene at en fx. tele2 fastpris er bedre (179,- pr mdr). |
Vi har haft en hosted PBX løsning på prøve fra v2tel. Genialt system, der kan alt, hvad et professionelt PBX-system skal kunne (det har bl.a. et køsystem med enormt mange features), men det fungerede ikke ordentligt med analoge telefoner og headsets. Lyden var alt for lav, medmindre vi brugte en forstærker - og ~5.000 kr. på udstyr (d/a converter, telefon, ordentligt headset og forstærker) pr. mand fandt vi lige i overkanten. Nu kigger vi på forskellige "almindelige" IP løsninger. Vi ringer meget til mobiltelefoner og på det punkt er de fleste udbydere ret dyre. Den - tilsyneladende - billigste løsning, vi har fundet, er Fonet (www.fonet.dk) med mobilopkald til 80 øre. Har nogen erfaringer med dem? EDIT: Vi har desuden erfaring med et system fra Cuatro. De kan ikke anbefales! Linierne gik ned 5-10 gange månedligt, ofte i mange timer pr. gang. |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)