Hej herinde. Jeg ved at der er et par Aminoer, der beskæftiger sig med fragt/transport. Pt. bruger vi DSV - for de havde et godt tilbud - troede vi. Det er bare ikke tilfældet. Der er for mange gebyrer, ekstra tillæg, begræsninger på pakkestørrelser og hvad ved jeg - så det nu er både uoverskueligt og for dyrt. Så nu vil jeg høre om der er nogen der kan gøre det bedre? Distribution på Sjælland har vi styr på, så det er kun de forsendelser til/fra Jylland og øerne vi skal have hjælp til. Vores forsendelser er 110x50x50cm og vejer 28kg. Er der nogen der kan give en fast pris pr levering (dag-dag) inkl. olietillæg, tillæg for privatlevering, tillæg for levering til hospitaler, tillæg for levering på gågade, tillæg for afhentning hos os, tillæg for returafhentning, tillæg for dit og tillæg for dat? Vi har også både tungere og lettere forsendelser, men ovenstående udgør størsteparten. Mht. antallet af forsendelser årligt, så må jeg melde pas, da vi er nystartet. Lige nu er behovet ikke så stort, men det vokser stødt. Send gerne en pm eller kontakt os via www.aaimport.dk Med venlig hilsen Morten |
prøv www.3xwilhelmsen.dk .. 72100154 for pakker i dk de skulle køre til fair pris.
har du noget der skal ud af lande vil gerne gi et tilbud på export samt import
www.iks-logistik.dk
benny