Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det beste tilbud på T-Shirt Kun til Amino brugerer

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har snakket med overnight nu og det er kun hvide T-shirt som koster dette. Sorte koster 2200 excl moms. Jeg syntes det er lavt og smide sådan et svar ind når det er tale om noget helt andet. Det tryk som de bruger komme ikke engang tæt på vores 2 - komponent tryk som er så slidstærkt at det holder tøjets levetid.

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:15

Med hensyn til størrelser farver osv. har vi alt hvad hjertet kan begære. Jeg har udelukket lavet denne tråd for og hjælpe folk. Det er åbenbart svært for nogen og forstå. Men sådan er det. Håber dem som tror lidt på menneskers godhed og hjælpsomhed vil drage nytte af dette. Kan sige at vores normal pris for 100 stk T-shirt er 3595,00 excl opstart moms levering. Så det er temmelig billig.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:15

Der må jeg nok gi Thomas ret ...

Jeg syntes det virker som om der er styr på det i Thomas' butik og jeg glæder mig meget til at gøre mig erfariger med den service og kvalitet han kan leverer :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:23

Thomas Reberholt:

Med hensyn til størrelser farver osv. har vi alt hvad hjertet kan begære. Jeg har udelukket lavet denne tråd for og hjælpe folk. Det er åbenbart svært for nogen og forstå. Men sådan er det. Håber dem som tror lidt på menneskers godhed og hjælpsomhed vil drage nytte af dette. Kan sige at vores normal pris for 100 stk T-shirt er 3595,00 excl opstart moms levering. Så det er temmelig billig.

Spørgsmålene om modeller, farver etc. var nu ikke ment som et angreb eller skeptis overfor dit tilbud, men skyldes nysgerrighed da jeg er interesseret, men jeg er ikke helt ligeglad med om jeg får 100 gule polo shirts i str. xxl eller 100 hvide rundhalset i str. xs...........

Hilsen Morten

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:27

Jeg har bestilt mine første 100 t-shirts hos Thomas og den professionelle og fleksible behandling, jeg fik betyder, at jeg inden mandag når at bestille yderligere 100 til et andet formål.

mvh Hans

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:28

Spørgsmålene om modeller, farver etc. var nu ikke ment som et angreb eller skeptis overfor dit tilbud, men skyldes nysgerrighed da jeg er interesseret, men jeg er ikke helt ligeglad med om jeg får 100 gule polo shirts i str. xxl eller 100 hvide rundhalset i str. xs...........

Undskyld dette var ikke ment som et surt opstød til dig. T-shirt i alle farver med rundhals er det som prisen er lavet ud fra. Blev bare lidt støt over at nogle prøver på og lave noget som er billiger. For helt ærligt dette tilbud er så lavt at det eneste jeg komme til og tjene på er fragt som vil give 10-12 kr i overskud :)

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 12:01

Nu ved jeg ikke hvor du har fået den pris fra fordi det koster nu 1795.- for 100 tshirts. De fås i 10 forskellige farver.

Nu vil jeg så tilføje at hvis du trykker 2 komponent på bomuld har du da ikke særlig meget kendskab til tekstil tryk.

Til dem der ikke hvad hvad 2 komponent tryk er bruges det til at forstærke trykket på eks. jakker, tasker eller tøj med elestan da trykke herfor skal kunne give sig.

Men det her er en åben debat og du skriver i din overskrift at det er det bedste tilbud på tshirt og det kun holder 1 uge. Så informere jeg bare om at dette tilbud kan man altid få hvis man ringer til overnite frederiksberg,

Kvaliteten du får hos Overnite Frederiksberg er med garanti mindst lige så god som Thomas' tryk 2 komponent eller ej.

Men nu er det dig der har startet tråden så synes da amino'erne skal ligge ordreren hos dig. Men jeg giver dem bare muligheden for hvis de skal bruge mindre oplag eller købe efter dit tilbud udløber at købe det hos Overnite Frederiksberg.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:10

Thomas - jeg vil anbefale dig at lade være med at svare mere i denne tråd - det kan let blive grimmere end dit glimrende tilbud.
Jeg ved ikke, om man kan låse et indlæg efter, at det er startet, men hvis man kan, synes jeg, at vi har nået et godt sted at slutte denne her tråd.

mvh Hans

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 12:14

Playdk:

Nu ved jeg ikke hvor du har fået den pris fra fordi det koster nu 1795.- for 100 tshirts. De fås i 10 forskellige farver.

Nu vil jeg så tilføje at hvis du trykker 2 komponent på bomuld har du da ikke særlig meget kendskab til tekstil tryk.

Til dem der ikke hvad hvad 2 komponent tryk er bruges det til at forstærke trykket på eks. jakker, tasker eller tøj med elestan da trykke herfor skal kunne give sig.

Men det her er en åben debat og du skriver i din overskrift at det er det bedste tilbud på tshirt og det kun holder 1 uge. Så informere jeg bare om at dette tilbud kan man altid få hvis man ringer til overnite frederiksberg,

Kvaliteten du får hos Overnite Frederiksberg er med garanti mindst lige så god som Thomas' tryk 2 komponent eller ej.

Men nu er det dig der har startet tråden så synes da amino'erne skal ligge ordreren hos dig. Men jeg giver dem bare muligheden for hvis de skal bruge mindre oplag eller købe efter dit tilbud udløber at købe det hos Overnite Frederiksberg.

Gider du ikke bare godt starte din egen tråd, hvis du mener du har et godt tilbud?

Hvis jeg skal være ærlig, så får jeg bare et dårligere og dårligere indtryk af din virksomhed, når du føler dig tvunget til at lave reklame i en andens tråd. Det er virkelig usmageligt at gøre sådan noget, er det for det dårlige du vil huskes for? Hvis det er den dårlige og usmagelige mårkedsføring du gerne vil have at folk husker dig for- så bliv endelig ved!

Jeg ved allerede på nuværende tidspunkt at jeg ikke kommer til at ligge en eneste krone hos din virksomhed, uanset hvor godt et tilbud du måtte have.

Mvh

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 12:17

:) jamen tak for oplysningen. Nu har vi jo godt nok også kun ca 33 års erfaring inden for dette område. Min erfaring er at folk gerne vil have vores 2-kom. tryk det der ikke revner efter det er blevet vasket mange gange. Men hvis i hos overn. Har fundet en løsning på hvordan man undgår at ftalater = blødgører bliver hårde med tiden slid og vask syntes jeg da i skal holde op med og trykke og begynde og sælge farve. Det er jeg sikker på der er flere penge i. Nu da i sikkert ikke kender til alle farve typer som jeg desværre heller ikke gør, syntes jeg måske i skulle lade være med og udtale jer om ting i ikke ved noget om.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)