Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det beste tilbud på T-Shirt Kun til Amino brugerer

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej

Hvis i prøver og se jer lidt rundt er denne pris så lav vi ikke rigtig tjener noget og bare for at hjælpe jer til og få et budskab på gaden. Tænk på hvor billig reklame det er og have sin reklame gående rundt på gaden i 8 timer ca 1 gang pr. 14 dag.

For lige og svare på mere end en ting. Ja vores tryk holder som noget af det bedste det har vi bevist i 32 år.

Thomas

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 08:43

Thomas Reberholt:

Hej

Hvis i prøver og se jer lidt rundt er denne pris så lav vi ikke rigtig tjener noget og bare for at hjælpe jer til og få et budskab på gaden. Tænk på hvor billig reklame det er og have sin reklame gående rundt på gaden i 8 timer ca 1 gang pr. 14 dag.

For lige og svare på mere end en ting. Ja vores tryk holder som noget af det bedste det har vi bevist i 32 år.

Thomas

Hej Thomas,
Det er bestemt også et super tilbud.
Det er måske bare ikke alle helt nystartede iværksættere, der står og skal bruge 100 T-shirts.
Kunne jeg dele en bestilling med en anden Amino, så vi hver kunne købe 50stk, med hvert sit tryk, ville jeg helt sikkert være meget interesseret.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

nielco:
Det er måske bare ikke alle helt nystartede iværksættere, der står og skal bruge 100 T-shirts.

Tilbuddet er glimrende. Rigtig glimrende endda. Hvis man ikke skal bruge det, der tilbydes, kan man jo bare lade være med at tage imod det. Hvis du skal bruge 50 t-shirts, kan du godt lede efter et firma, der kan levere dem til en lavere pris end de 100 koster her, men jeg tvivler faktisk på, at du finder dem. Jeg plejer at give ca. 50 kr. for en t-shirt m tryk, når jeg køber små partier.

mvh Hans

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:19

Hans Stokholm Kjer:

Tilbuddet er glimrende. Rigtig glimrende endda.

Det ville være meget bedre hvis trådstarter gad vende tilbage til de interesserede ... :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:23

Hej Hans,

Nu er jeg ikke ude på at hijacke en tråd med et udemærket tilbud.
Jeg synes endda også, at jeg roser Thomas' tilbud.

Men der er vel ikke noget forkert i at prøve at lave en handel, hvor et par Amino'er går sammen om at købe et sæt T-shirts?
Der hvor jeg kommer fra, kaldes det købmandsskab Wink

Sorry, Thomas, Det er et godt tilbud, og jeg skal ikke spolere din tråd med et forsøg på at indgå en handel..

Ha' en god dag .

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:36

nielco:

Men der er vel ikke noget forkert i at prøve at lave en handel, hvor et par Amino'er går sammen om at købe et sæt T-shirts?
Der hvor jeg kommer fra, kaldes det købmandsskab Wink

Hej .... ?

Nu vil jeg godt påstå at det med at du ikke kan bruge 100 T-Shirts ikke holder ... Du skal jo selvfølgelig dele rundhåndet ud til venner og familie, kunder og sidst men ikke minst medarbejdere ... så er 100 T-Shirts altså hurtig væk :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:43

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej .... ?

Nu vil jeg godt påstå at det med at du ikke kan bruge 100 T-Shirts ikke holder ... Du skal jo selvfølgelig dele rundhåndet ud til venner og familie, kunder og sidst men ikke minst medarbejdere ... så er 100 T-Shirts altså hurtig væk :)

Hej Mikkel,
Jeg ville med glæde dele ud til medarbejdere, hvis jeg havde nogle i min enkeltmandsvirksomhed :)
Glem at jeg spurgte om en mulighed for at købe færre end 100.
Det skal ikke tage fokus fra trådstarters salg af 100 stk. T-shirts til en helt sikkert rimelig pris. Big Smile

Da jeg kun skal bruge ca. halvdelen af det, finder jeg nok på noget.
Endnu en gang sorry til Thomas for denne støj Smile

Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:45

Køb 100 og giv så mig de sidste 50 ... jeg ender alligevel altid med at mangle T-Shirts op til vaske-dagen ... så skal jeg nok reklamerer lidt for dig ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:58

Thomas Reberholt:

Hej

Nu har jeg været her i et par dage og vil gerne have lov at give jer en super pris på T-shirt med tryk.

T-shirt i farve med et tryk i en farve. Ved 100 stk 1795 kr excl moms.

For at undgå at google bruger kan misbruge dette uendeligt gælder dette tilbud kun fra 18-05-09 og en uge frem.

Thomas www.tex-tryk.dk 

Hej Thomas

Det vil være en kæmpe hjælp hvis jeg kunne få dig til at fortælle lidt om hvilke t-shirts der er at vælge imellem. Hvilke modeller, farver, størrelser. Er det fx tight fit, er det v-hals etc.? kan man blande i både størrelser og modeller? Hvor stor frihed har man i dit tilbud? Og helt fantastisk ville det være hvis du også har billeder af modellerne, men det er ikke noget jeg forventer til den pris :)

Nu siger du tryk i én farve - men kan du også fortælle hvad prisen er for tryk i 4 farver fx i a4 størrelse? De oplysninger kan jeg nemlig ikke finde på din hjemmeside.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Hilsen Morten

Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:13

Nu kan jeg fortælle at Overnite Frederiskberg ofte kører med dette tilbud.

Man kan bestille ned til 10 alm. single jersey t-shirts 155g inkl. opstart, film og tryk for 399.-

100 alm. single jersey t-shirts 155g inkl. opstart, film og tryk for 1799.-

De har også en masse gode pakketilbud bla. et til den lille nystartet iværksætter -

10 tshirts, 2 sweatshirts og 2 softshell jakker for t-shirts inkl. opstart, film og tryk for 1250.-

Alle priser er inkl 1 farvet tryk. Ved andre opgaver se prislisten på http://www.overnite.dk/prisliste.htm

Eller ring 38884100.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)