Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM på HØJT plan- inkl pension( Allianz)og bilbonus- Produkter godkendt i DK

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Succesrige mennesker reducerer ikke deres drømme og ønsker, men forøger deres indtægt dag for dag og bliver mere og mere finansiel uafhængig. Med en innovativ forretningsidé og patenterede produkter kan også DU have succes.

PM International er de sidste 8år kåret blandt  de bedste TOP100 virksomheder i Tyskland.  Vi har flere EUpatenter på vores unikke produkter og tilbyder bl.a. pension ( Allianz) og bilbonus.

Vi tilbyder Dem en virkelig god forretningsmulighed.

Informationsmøde på Østerbro, Vermundsgade 40d, mandag d 18maj kl 18.30
Kom, prøvesmag vores unikke produkter og hør hvordan du nemt kommer igang  med vores geniale koncept.

Læs også mere på mine hjemmesider;

www.shopfitline.dk

www.shopfitline.eu

Problemer pga nyt image og logo, så hvis disse links ikke virker, igen- senest d 20maj skulle hjemmesiderne virke igen. Indtil der, så NU læs mere om FitLine her;

http://pm-international.com/pagemain/?TP=6047985

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexandra,

Du må være rede til at svare spørgsmål når du poster en "reklame for en forretningsmulighed" i et debatforum: Hvad er det HØJE plan i PM - hvordan definere du MLM på HØJT plan i en forretning der betegner sig i TOP100 - og ikke TOP10... ? ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:11

Jeg har altid kigget misundelig de fantatiske indtjeninger...  men fremgangsmåden syntes jeg ikke om.. JEg vil ikke sælge til venner og familie... Aaaj gid godt nok ikke mere MLM...  Men da denne  tråd er kommet frem på amino er der plads til alle...

Fandt nedenstående på : www.shopfitline.dk

Citat :                                                                                                                                                                                                                                                "Videnskabelige studier har afsløret at selv fødevarer, der betragtes som sunde, såsom frugt og grøntsager, ikke tilbyder det mineral- og vitaminindhold, som det gjorde for 15 år siden"  

NEJ DA, grøntsager ´har da ikke 15 års holdbarhed.....  Smile Spøg til side, men i kan ikke skære det over med en kam....  Vidste i ikke at der faktisk ( dokumenteret ) er grøntsager der er blevet endnu sundere pga. af nye dyrkningsmetoder.

Citat:                                                                                                                                                                                                                                                                  "Med andre ord: Produkter fra PM-International er baseret på dokumenterede, videnskabelige opdagelser og viser bemærkelsesværdige resultater, som er hævet over enhver form for kritik."

Ligger alle disse fantastiske opdagelser tilgængelig....  og hvor  ?

hilsen Michael

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 08
Skrevet kl. 13:27

Kære Lasse

Jeg er ikke så skarp herinde i Amino endnu og undskylder hvis jeg har lagt min jobansøgning forkert sted. Men tænkte at det var godt med lidt debat også. Det er jo trods MLM, så altid nogen der er klar til at debatere.

Kan du sende mig direkte link til det sted du synes jeg skal placere min jobannonce.

Jeg griner lidt af dit svar med top 100. Er du sindssyg- det er jo P.... godt at være kåret som TOP100 bedste virksomheder i hele Tyskland. Vi snakker jo ikke MLM firmaer, men almindelig mellemstore virksomheder. PM er økonomisk uafhængige og vækst kun via intern kapital. Over 100millioner Euro årligt- og vokser kraftigt. Tyskland er en meget kendt for deres mange gode og stærke virksomheder. Stabilt og hårdtarbejdende arbejdere. PM har dog hovedkontor i Luxembourg.

Er også blevet kåret som TOP job Tyskland i 2002 og 2004- blandt "alm" ml.store virksomheder.

Desuden har vi patent og dokumentation på alt.

Hvis du ikke synes det er godt nok, så synd for dig ;-) Jeg er i hvertfald glad for muligheden- efter produkterne også er blevet godkendt i Dk sidste efterår, og igang med at samle et superteam i Dk, så alle kender FitLine, når vi til næste OL samarbejder med Adidas. Samarbejdet er selvfølgelig allerede, men det kan ses på alles Adidas trøjer til næste OL. Pt er det kun os i firmaet der kan købe Adidastøjet med FitLinelogo på.

Giv det en chance- specilet hvis du bor i Kbh området, så kom i aften, og stil alle de spørgsmål du vil.

Sommersmil fra

Alexandra Matheus

ps. Hvis du er lidt int. men mangler noget dokumentation, så giv mig din email, og jeg sender til dig.Var selv super skeptisk i starten- de skal man sgu være :-)

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 08
Skrevet kl. 13:33

hey M

Forstår godt du er skeptsisk, men send mig din email og hvad du gerne vil have dokumentation på. Tro mig, jeg kan sgu skaffe det. Ikke hvilkent som helst MLM firma det her, så lad venligst være med at kritisere det før du ved hvad du snakker om!

Hvis du bor i Kbh, så kom til infomøde i aften og stil alle de spørgsmål du vil. Jeg var selv meget kristisk i starten, men det her er altså godt. Selvfølgelig skal du arbejde for at tjene penge- men såadn er det jo med alt nyt. Men de har det færdige koncept - succes i over 30lande- så hvis arbejder, så er der stor mulighed for succes!

Send mig din email.

Sommersmil fra Alexandra Matheus

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 08
Skrevet kl. 13:38

Desuden, så sælger jeg ikke kun til venne og bekendte, men faktsisk bruger jeg tiden på mere proffesionele folk- fordi vi har et unikt produkt. Derfor er det fodboldklubber, sportforeninger, idrætsforbund, helsekostforrteninger osv jeg henvender mig til. Vennerne kommer af sig selv.Jeg søger folk der vil tjene en ekstra skilling. Anbefaler at de prøver produkterne på egen krop først, men alle vores produkter har 30dages fuld returret, så intet at miste.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 13:53

Hej Alexandre Matheus kan du dokumentere at produkterne er godkendt til salg i dk?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:33

Hej Alexandra!

Det ser spændende ud - har set lidt på din hejmme side -  arbejder selv med et spændende koncept som du kan se mere om her www.jomacompany.dk 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 08
Skrevet kl. 10:48

ja, det kan jeg sagtens dokumentere, men jeg skal have din emailadr for at sende kopi fra fødevarerstyrrelsen.

evt skriv til mig først- og de spørgsmål du tomler med, så skal jeg svare på dem hurtigst muligt og doku- har doku på ALT - næsten ;-) så bare sig til.

Jeg er selv en af de mest skeptiske mennesker der findes, men man skal heller ikke lukke øjnene hvis guldgruppen kommer vel.. og det mener jeg at den er her  ;-)

alexandramatheus@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 08
Skrevet kl. 10:53

Kunne du tænke dig at smage FitLine eller har du spørgsmål inden du prøver, så skriv bare til mig.

Jeg søger nogle seriøse folk der skal være med til at løfte FitLine op i Danmark  også, så helst ikke nogen med for mange projekter og jern i ilden.

Din side ser spændende ud, men tro mig når jeg siger at intet er bedre end FitLine- hele konceptet er gennemført g geniealt. Du skal selvfølgelig arbejde i starten, men firmaet og folk hjælper dig på vej skridt for skridt.

Sommerhilsner

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)