Det lyder som et interessant projekt. Send venligst en privat besked med link til siden og kontaktoplysninger på dig - eller mail til tommy.froekjaer@gmail.com
Send en mail til mig på leo@xgn.dk med link til den nuværende side og ikke mindst hvad du har af forventninger til et evt. samarbejde. ( du kan også PM )
Jeg er klar op og lave et samarbejde med dig hvis du har lyst. Jeg kan levere alt på nær hosting af siden men det er det nemmeste og finde skriv og lad os få en snak :) Går ind for at sådanne sider skal være betalt af reklamer. Og ikke mere end en af gangen.
Er jeg den eneste som opfatter trådstarters indlæg som en forespørgsel på om det i forretningsmæssigt henseende er en god ide at lave det han gerne vil, og ikke et ønske om at få et tilbud på en hjemmeside ?
Min holdning er at du skal have noget MEGET vigtigere end den anden side for at folk gider skifte. Der er meget lille forskel på 85 kr. og 50kr. tror ikke det vil gøre udslaget. Betyder de 60.000 brugere på det andet site noget? Er det et site som er populært grundet brugerne? For så skal du huske på at du starter fra 0.
Vi er ved at vaere faerdige med en hjemmeside der muligvis ligner meget det du skal bruge. Vores side lanceres i udlandet, og vi regner ikke med at udnytte koden i Danmark. Du kan muligvis genbruge meget af vores kode.
Send mig gerne en PM med link til den side du omtaler, saa vil se paa hvor meget der evt. kan genbruges.
Jeg kan oplyse, at for 2 dage siden, oprettet jeg en tråd på den pågældene side om hvor vidt folk var villige til at skifte til en anden side.
Jeg har fået meget posetiv svar derinden og indtil vidre, har de første 1.000 bruger meldt ud at de ønsker at skifte til en tilsvarende side, hvis sådan en fantes