Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til web side ( kan det betale sig ? )

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et interessant projekt. Send venligst en privat besked med link til siden og kontaktoplysninger på dig - eller mail til tommy.froekjaer@gmail.com

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

øh... du efterlader ingen kontakt informationer ej heller tlf.. elelr lignenden...

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf.: 61795118 for nærmere info.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 17:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Send en mail til mig på leo@xgn.dk med link til den nuværende side og ikke mindst hvad du har af forventninger til et evt. samarbejde. ( du kan også PM )

Mvh Leo

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 17:59
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er klar op og lave et samarbejde med dig hvis du har lyst. Jeg kan levere alt på nær hosting af siden men det er det nemmeste og finde skriv og lad os få en snak :) Går ind for at sådanne sider skal være betalt af reklamer. Og ikke mere end en af gangen.

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:24

Er jeg den eneste som opfatter trådstarters indlæg som en forespørgsel på om det i forretningsmæssigt henseende er en god ide at lave det han gerne vil, og ikke et ønske om at få et tilbud på en hjemmeside ?

Min holdning er at du skal have noget MEGET vigtigere end den anden side for at folk gider skifte. Der er meget lille forskel på 85 kr. og 50kr. tror ikke det vil gøre udslaget.
Betyder de 60.000 brugere på det andet site noget? Er det et site som er populært grundet brugerne? For så skal du huske på at du starter fra 0.

Held og lykke med det.! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 08
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 18:41

Vi er ved at vaere faerdige med en hjemmeside der muligvis ligner meget det du skal bruge. Vores side lanceres i udlandet, og vi regner ikke med at udnytte koden i Danmark. Du kan muligvis genbruge meget af vores kode.

Send mig gerne en PM med link til den side du omtaler, saa vil se paa hvor meget der evt. kan genbruges.

Simon S Larsen Purchasing analyst

Fra mariager
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:53

Jeg vil gerne sige tak for den store interasse.

Jeg kan oplyse, at for 2 dage siden, oprettet jeg en tråd på den pågældene side om hvor vidt folk var villige til at skifte til en anden side.

Jeg har fået meget posetiv svar derinden og indtil vidre, har de første 1.000 bruger meldt ud at de ønsker at skifte til en tilsvarende side, hvis sådan en fantes

MVH Gitte

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)