Hej, mig og en ven er igang med at lave en ny sportsbar i vores by..
Den skal derfor kunne sende alle kampe i den spanske, engelske, danske liga osv. men hvordan lyder rettighederne for at vise dem offentligt, og priserne får det??
Med hensyn til alkohol skal vi også have rettigheder til at sælge, hvor får man dem henne?? På forhånd TAK :)
Mvh Mads Madsen |
Hej Mads
Ved ikke præcis hvorledes det forholder sig mig tv visning, men kunne forstille mig at canal + eller hvad de nu hedder har et svar på dette.
Alkohol bevillingen derimod ved jeg derimod noget om.
Du skal kontakte politiet og bede om at blive viderestillet til alkohol bevillingens afdelingen eller hvad det nu hedder der hvor du bor. Det er ikke altid lige nemt og ville forslå at du tager kontakt til din revisor, hvis du ikke er 100 meter mester på dette felt, da du skal aflevere forskellige former for budgetter. Er sikker på at der er nogen af revisorerne på amino der ser denne tråd. Herudover skal du have en fri straffeattest og beskrive nogle forskellige forhold om det sted de vil åbne. Vær dog opmærksom på at hvis dit sted ikke allerede har en alkohol bevilling, kan dette give en række udfordringer i forhold til udlejer, naboer m.m.. Ligeledes er der stor forskel på hvilket tidspunkt de vil have en alkohol bevilling til k. 23, 02, 05 jo senere det svære og flere krav - typisk får man en 02 bevilling på prøve i x antal år, hvorefter man så skal forny denne. Hvis du vælger en 05 bevilling eller døgn bevilling, vil jeg tage et godt kig i mine budgetter først, da det for mange restaurationer ikke kan betale sig i forhold til det klientel og de udfordringer der viser sig nattens muld og mørke :-).