hmmmm, det ser interessant ud. Dit første indlæg, en henvisning til en komplet amatøragtig hjemmeside. Lugter lidt af spam indlæg, mon ikke du selv er involveret?
Dit første indlæg, en henvisning til en komplet amatøragtig hjemmeside. Lugter lidt af spam indlæg
Thomas,
Det kan du da ikke mene?
Det er da en flot opsat hjemmeside, hvor man slet ikke bliver forvirret over på forsiden at støde både på et dansk aps og et engelsk ltd. Hvis du har for mange penge og vil støtte iværksætter Danmark, så kan du bare klikke på det tredje selskab - mini invester smba som ikke engang cvr-registret vil kendes ved.
Synes egentlig at tanken bag mini invester er ok, men finder det ganske utiltalende at der ikke med et eneste ord står noget nævnt om hvem der står bag firmaet - synes egentlig det er utiltalende!
hej tak for jeres interesse for mini invester s.m.b.a der er ikke så meget og skjule og undre sig over. min ide er ny og derved er der en del start ting og sager, cvr nr er over ved e og s og hvis man går ind på cvr.dk og kikke på boligkompaniet.dk s.m.b.a er det samme selskab som har dette, e og s har en arbejdsgang som jeg intet kan gøre ved, mit ønsker er og få nogle invester til små iværksætter som ikke kan få finanseret deres virksomhed i bank osv og herved kan jeg gøre en forskel og hjælpe den igang, alle kan have en mening og tingen men det her er et forsøg på og hjælp andre,
Hvis "mini invester s.m.b.a." er et binavn til boligkompaniet s.m.b.a. så siger reglerne om binavne at du skal angive det!
Jeg synes din ide omkring mini invester er god. Men jeg kan lide at jeg ingen steder kan se, hvem det er jeg skal sende mine penge til. Hvem er ejerne af mine invester s.m.b.a.? Hvad er forudsætningerne for investeringerne mv.? Dertil kommer så at du utilsigtet skjuler dig bag en "ulovlig" firmaangivelse.
Der er et par andre aminoer, der tidligere har lavet et tilsvarende koncept, hvor der var fuld åbenhed omkring hvem der står for hjemmesiden og ikke mindst nogle flere oplysninger om indholdet af de projekter som søgte finansiering.
Designmæssigt troværdigt måske - men mig for har det en negativ betydning, at jeg absolut intet kan læse om firmaet og personerne bag.
Henrik
PS. En afsluttende bemærkning til det at drive virksomhed i Danmark som fillial af et engelsk Ltd bare for at undgå den begrænsede hæftelse, så kunne man lige så godt lave et dansk s.m.b.a.. Det er næsten gratis at stifte og man slipper for at administrationsomkostningerne og de løbende oversættelser til myndigheder mv.
hej tak for jeres interesse for mini invester s.m.b.a der er ikke så meget og skjule og undre sig over. min ide er ny og derved er der en del start ting og sager, cvr nr er over ved e og s og hvis man går ind på cvr.dk og kikke på boligkompaniet.dk s.m.b.a er det samme selskab som har dette, e og s har en arbejdsgang som jeg intet kan gøre ved, mit ønsker er og få nogle invester til små iværksætter som ikke kan få finanseret deres virksomhed i bank osv og herved kan jeg gøre en forskel og hjælpe den igang, alle kan have en mening og tingen men det her er et forsøg på og hjælp andre,
mvh
kan ikke finde det på CVR?
snakker vi lån eller investering i anparter/aktier her, synes stadig det er uklart.
Slap af en utroværdig side... Ingen af teksterne er med punktum. Det virker altså knap så seriøst hvis en tekst hverken er med punktum eller komma, bare til info...
jeg takker for jeres interesse for siden og tak for kritikken, da alt kritik vil blive taget til efterretning alle de fejl om mangler er der tjek på for det første er det meldt til e og s med bi navn, og virksomheden er ikke en filial af et ltd mini invester er et selvstændig s.m.b.a punktum og komma og med stort og små bliver rettet, den bliver lagt til gennemlæsning i dag eller i morgen alt efter hvornår dem der skal gøre det lige har tid, nu er det ikke bogstaver og komma vi sælger, derudover.