Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til feature: Justerbar bredde på Amino.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg vil gerne foreslå en funktion, som gør, at man som bruger kan justere det viste sidelayout i bredden.

Så vil brugere med høj opløsning og bredformat skærme ikke sidde med op mod 40% af skærmen tom.
Man vil kunne have mere tekst på skærmen, og man undgår at skulle scrolle så meget.

Det fungerer sådan for registrerede brugere i community'et Tomtom-User.dk .

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:35

Hej nielco

Hvis du bruger Firefox fra v. 3, er der full-page zoom. Ved at bruge dette kan du zoome ind på siden. På denne måde bruges meget mere af skærmens "real estate".

Men på denne måde bliver tingene blot større, i stedet for at der blivere mere af det samme. Men det er jo den gamle diskussion om hvorvidt man ønsker at den større og større opløsning, som vores skærme kan levere, skal bruges til at rendere objekterne i samme størrelse, men i meget bedre opløsgning (fortrækker jeg), eller om det skal bruges til at vise mere på skærmen men i mindre størrelse og samme opløsning.

Nå, men det var jo noget af et sidespor Cool. I forhold til Amino vil jeg notere dit forslag; justering at layoutet som sådan ligger dog ikke i pipelinen lige nu.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:43

Mit spørgsmål skyldtes ikke ekstrem nærsynethed Wink

Nej, det skyldes et ønske om muligheden for at benytte mere end halvdelen af skærmens ellers synlige areal.
Kunne jeg få tekst feltet til at være bredere, uden af ændre på fontstørrelse eller skærmopløsning (som jeg er fint tilfreds med), ville det ikke være nødvendigt at skulle scrolle efter at have læst et par indlæg af standard størrelse eller et enkelt af de noget længere.

Siden ville ikke fornemmes så tom, som den gør nu med ca. 20% tom plads på hver side af indholdet.
Og jeg bruger kun 1600 x 1050 på min primære skærm. Der er sikker nogle som benytter en endnu højere opløsning.Smile

Men.. selvfølgelig, hvis den feature ikke er i pipeline...

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 11:46

Jeg kan sagtens se hvad du mener, og det er jo et klassisk problem/issue nu om dage med vores kraftige skærme. Og en god idé til en feature, helt sikkert.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)