Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er søgemaskineoptimering interessant for dit site....?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

Mange kunder er i trivl og det kan jeg godt forstå. Med søgemaskineoptimering får du ikke resultater her og nu, som du måske kender det fra Adwords, så det er en langsigtet investering af dine reklamekroner. Det kan dog være alle penge værd, hvis det lykkes dig at dominere på relevante konventerende søgeord. Hvis der er bare lidt konkurrence i din branche, skal du ikke regne med at det er let at blive nr 1 på google. Det kræver målrettet arbejde, og det kan en professionel hjælpe dig med bedst. Prisen afhænger af hvor mange timers optimering, der skal bruges på din side. Hos redeluxe vurdere vi altid hver enkelt kunde, og sætter prisen derudfra, for at sikre kunden får hvad han har brug for, og at han ved hvad det vil koste. Så er det op til kunden at vurdere, om han tror det kan tjene sig hjem.

Hvis du ikke allerede har undersøgt dine muligheder mht. seo, bør du komme i gang nu. Husk at optimere de ord der konvertere, og ikke bare de ord som normalt beskriver din branche. Ønsker du hjælp til din søgemaskineoptimering, er du velkommen til at kontakte os, vores søgemaskine "ekspert" har 11 års erfaring med søgemaskineoptimering. Du kan kontakte mig på dvk@redeluxe.dk

Er din side klar til at modtage mange flere besøgende fra google, og få mest muligt ud af dem, når nu du endelig har dem inde i butikken?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 16:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg tror dette indlæg hører til i "Jeg har et godt tilbud til dig"

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 17:22
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Okay...... tak for din tanke, det vil jeg overveje næste gang, hvis det har generet flere end en konkurrent. Smile

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 18:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det var der Smile og det respekter jeg fuldt ud Yes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)