Efter der hele kommer flere og flere besøgende på IndustiBasen.dk prøver vi hele tiden at forbedre siden så godt som muligt således at de besøgende har lyst til at komme tilbage igen.
Hvad er din ærlige mening om industribasens design og brugervenlighed?. Hvad ville du selv ændre for at forbedre siden hvis du skulle det?
Bare en lille hurtig bemærkning efter at have kigget på siden. Jeg syntes at hele "under sektionen" altså den under menuen, flyder lidt ud i et selv om den faktisk er delt op i tre. I hvertfald til at starte med inden man for gravet sig ind. Det betyder for mit eget vedkommende at jeg skal bruge lidt tid på at danne mig et overblik. Tror det ville være lidt mere overskueligt, hvis der kom en bedre form for opdeling. Dette kunne være hvis midterbjælken eksempeltvis havde en lidt mørkerer baggrund eller hvis der kom nogen synlige bjælker imellem de tre. Kun min personlige mening, ikke sikkert alle har det på den måde, men haber du kan bruge det.
Jeg tror helt automatisk at mange brugere ignorerer knapperne øverst med billeder af de forskellige maskiner man kan vælge mellem simpelthen fordi det ligner for meget et banner. Ellers vil jeg også sige at der er lidt for meget proppet ind på meget lidt plads.
Syntes faktisk også at siden er meget forvirrende, der sker simepelthen alt for meget i alt for mange forskellige design stile. En knap er ikke bare en knap hos jer, den kan se ud på 5 vidt forskellige måder, som slet ikke ligner hinanden. Dette kombinerede med mange forskellige fraver og en ikke klar design stil får det til at se rodet ud og svært at navigere rundt i. Når jeg kommer til forsiden, kan jeg faktisk ikke rigtig se indenfor få sekunder hvad siden handler om, er det en side med annoncer for virksomheder, er det en liste med virksomheder osv. Det bør gøres tydligere. Det var lige de umiddelbare input jeg havde og min ærlige mening.
Jeg synes egentlig at forsiden virker ganske overskuelig. Ikke noget der falder udenfor kategori, svaert at undgaa at se hvordan man soeger.
Jeg kunne dog ikke finde nogle uddybende oplysninger om priserne for at bruge siden. Der ses flere steder, at det er gratis at annoncere og oprette sig som bruger, men opkraever i noget gebyr af salgsprisen, som saa mange andre af denne type hjemmesider?
Hvis jeg var bruger, og jeg i salgsoejebliket ser at i opkraever et gebyr paa 3-5 % af salgsprisen, efter al den reklame med GRATIS her og der, ville jeg blive noget bitter. Det er jo ikke smaakager der bliver solgt paa hjemmesiden, saa det bliver alligevel til en del penge.
Jeg ville nok overveje at udvide jeres FAQ. Der maa vaere mange flere spoergsmaal der kan svares paa forhaand.
Personligt syntes jeg der sker alt for meget på den side, det er helt vildt så mange ting der kan være på en forside.
Jeg syntes det er startet godt men er et kaos af logoer og annoncer og lastbiler.. Jeg syntes måske der skal skæres ned i mængden af ting, sådan der er menuer til alting i stedet for billeder. Jeg havde svært ved at se hvad der var links og reklame og genveje til selve siden. Lige ud over menuen for oven selvfølgelig.
Bare min mening.
Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk