Hej Jeg er ved at lægge sidste hånd på en ny service, og vil høre, om der er nogle, der kunne komme med nogle guldkorn eller nyttige kommentarer til konceptet. Det går i al sin enkelthed ud på, at virksomheder kan outsource deres indkøbsfunktion til mig. Indkøbsafdelingen (som jeg kalder det) tilbyder følgende: -Indkøbsagenten. Gratis assistance til indkøb af hvad du nu får brug for. Der er næsten ingen grænser. -Telefonvagten. Sæt mit telefon-vagten-logo med telefonnummer på forsiden af din hjemmeside. Så kan evt. telefonsælgere rette henvendelse til mig i stedet for dig. Prisstrukturen på dette er ikke fastlagt endnu, men hvis du lover at ligge x antal køb pr. måned hos mig, bliver det også gratis. -Prisforhandleren. Et tilbud hver måned som prismæssigt slår konkurrenterne af banen. Leverandørerne til dette skal ikke være bange for at sælge uden indtjening, men i stedet se det som en mulighed for at komme i kontakt med nye kommende kunder. Tilbuddene er naturlig kun for mine klienter, som benytter sig af Indkøbsafdelingens andre "goder". Håber at I har lyst til at hjælpe med dette. Jeg skal selvfølgelig opbygge et leverandørnetværk til dette, så hvis du vil være leverandør på det, så skriv til mig og jeg vender tilbage. Desuden må telemarketingfirmaer gerne kontakte mig om dette, hvis de er interesseret i at købe de salgsmuligheder, der opstår, til deres egne kunder. På forhånd tak og god weekend.
|
Hej
"Smider" lige denne tråd frem igen - der plejer da at være masser af Aminoer, der kommer med gode råd.
På forhånd tak.