Hej Jer er i den uheldige situration at jeg skulle opdaterer min wordpress til 2.7.1 Det er gjort, måske ikke lige efter reglerne fordi at mine sider og indlæg mangler øv. - Jeg har et backup fra før jeg begyndte at rode rundt "kan jeg få mine sider igen?" Det er kun temaet og plugins som er oploadet til den nye version, nok fordi jeg slettede alle sider og indlæg foto mm inde på min gamle version af wordpress? (før opdateringen) Det ser ud til at siderne og billederne er i mit downloadet backup, men hvordan kommer de tilbage via ftp ?? Håber virkelig på hjælp, da det er ca 1 års arbejde som er forsvundet. Midlertidig www.malerier-fodbold-sport.dk Venlig hilsen Martin Dalgaard ArtGaard kunst
|
Hej Martin
Der skulle nok være en chance for at dine indlæg osv er der endnu - Du har ikke slettet tabellerne i din database vel?
Der kan være gået et par forskellige ting galt - måske er der nogle af de gamle filer på din server du ikke har fået slettet / erstattet med de nye osv.
Der er nogle ting der er en god ide at gøre inden man opgraderer til 2.7 - Jeg vil anbefale dig at læse og følge denne MEGET korte gennemgang af opdateringsprocessen fra Wordpress: http://codex.wordpress.org/Upgrading_WordPress
Der er nogle ting der rare at vide, som f.eks at man skal deaktivere alle plugins inden man går igang - hvilke filer der SKAL slettes og erstattes osv.
Ved godt du har kastet dig ud i det, men prøv igen - og følg den lille vejledning - måske virker det så....
Håber du får det til....god weekend og god fornøjelse:)
Mvh Michael