Web10 er den sidste jeg tror på vil bukke under økonomisk.
At Web10, og næsten alle andre virksomheder, skal være bedre til at informere ved problemer er jeg enig i. Problemet er dog også, at alle de mennesker der intet ved om hjemmesider, hosting og lignende flokkes om discountudbyderne - og når noget så går galt, jamen så er det da udbyderens fejl... reelt viser det sig ofte, at de enten (1) har valgt selv at administrere DNS og ikke sat det korrekt op, (2) ikke ved hvordan deres mailprogram fungere og tror at de automatisk begynder at modtage mails fra deres domæne på den e-mailadresse de opgav ved begyndelsen, (3) generelt bare har fejlet selv og nægter at overveje den mulighed.
Jeg har en kammerat som bruger dem, og hans
email har ikke virket i 5 dage nu . . . . . men hans side virker
fint
Jeg har haft webhotel ved Web10 i ~7 år vil jeg efterhånden tro, og deres mailservere plejer at køre meget stabilt. Nedetid på 5 dage finder jeg helt usansynligt og vil nærmere tro, at din kammerat mangler at få styr på opsætningen.