Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vi har et skod søgeresultat på google, Hvad kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at stille dumme spørgsmål og blive lagt for had pga. sidens indhold så prøver jeg alligevel at stille mine spørgsmål her på amino.

Da vores site er som vi gerne vil have det, så søger jeg nogle råd til hvordan jeg kan få den op i googls søgeresultat  Jeg prøvet lidt linkbuilding, men det er jo ikke så nemt da vores side bliver kategoriseret som erotisk, og dermed bliver smid ud af de fleste linksites.

Findes der et gratis værktøj hvor jeg kan tjekke hvor i google vi ligger ved specielle søgeord.

Vil det hjælpe hvis siden bliver oversat til engelsk og vi dermed kan bruge alle de engelsksprogede linksites.

Da vi ikke har så mange penge endnu har vi ikke råd til seo suport da jeg har en fornemmelse af at det koster kassen, men på sigt vil det måske komme på tale.

Hvad kan jeg selv gøre for at få et bedre resultat ved søgning i google andet end  linkbuilding

MVH

Devilstrip.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 18:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Devil

Du har valgt en branche der er svær at konkurrere i, så hvis du vil højt ved egen hjælp tror jeg der går lang tid.

Men lad mig prøve at give dig et par gode råd:

Ved en søgning i google på dit domæne faldt jeg over følgende:

1. Links

Devil Strip Danmarks Hotteste Strip, Showet du aldrig glemmer.
    devilstrip.dk/links.html - 13k - Cached - Lignende sider -
  2. Om os

devilstrip.dk/om_os.html - 9k - Cached - Lignende sider -
  3. Alle fyrene

devilstrip.dk/alle_fyrene.html - 9k - Cached - Lignende sider -
  4. General Site Map

devilstrip.dk/imsitemap.html - 9k - Cached - Lignende sider -
  5. Miss Cherry

www.devilstrip.dk/miss_cherry.html - 11k - Cached - Lignende sider -
  6. Priser

www.devilstrip.dk/priser.html - 12k - Cached - Lignende sider -
  7. Miss Kimmi

www.devilstrip.dk/miss_kimmi.html - 11k - Cached - Lignende sider -

Hvis du vil ranke bedre, skal dine sider have sigende titler, (det er den tekst man kan klikke på i google) og dine meta descriptions (Devil Strip Danmarks Hotteste Strip, Showet du aldrig glemmer.) skal være unikke, alle disse sider står der det samme på, så de er ikke meget bevendte.

Du skal have unikke tekster på alle siderne, og den tekst skal indeholde de ord du tror brugerne skriver i google for at finde dine tjenester.
Altså hvis du tror at jeg ville skrive "danmarks bedste stripper" så skal din side helst hedde sådan, have den sætning i sin overskrift, og sætningen skal stå på siden i et rimeligt flow og med en vis regelmæsighed.

Så skal dine meta tags være iorden: sådan at de beskrivelser der kommer under linkteksten i google indeholder den samme sætning en eller 2 gange.

På den måde er din side optimeret til sætningen, og vil af sig selv komme til at rangere bedre.

Som det er nu, kan google ikke rigtigt skille siderne fra hinanden, de er meget ens og indeholder mange af de samme ord.

Derudover har du brug for links til de enkelte sider, gerne indeholdende den tekst du vil rangere på.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 14. May 09
Skrevet kl. 22:07

Super tak for info det vil jeg se på med det samme.

Findes der et værktøj så man kan se hvilken plads i googles søgeresultat man er, så jeg kan se om de ændringer jeg laver har en indflydelse på det.

MVH

Devil Strip

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:13

Den nemmeste måde, er nok bare at tage det samme søgeord, og se om man rykker sig :)

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du skriver at du ingen penge har til det, de gode værktøjer jeg kender koster lidt.

Men du kan bare tjekke i google ved at søge på de sætninger du optimerer til.

Lad os tage eksemplet fra før, så søger du i google på "danmarks bedste stripper" (Bemærk hvordan dette indlæg ligger i top 10) altså uden " " og hvis du så sætter antallet af resultater til 100 ved at klikke på indstillinger lige til højre for søgeboksen kan du bruge søgefunktionen i din browser til at søge efter dit domænenavn.

Hvis du så laver et regneark til at notere hvornår du tjekker, og hvad resultat i har, vil du kunne følge udviklingen...

Men husk den slags arbejde kræver en smule tålmodighed, google reagerer ikke øjeblikkeligt i alle tilfælde.

Den gode nyhed er at bliver du ved... og ved... og ved så får du osse resultater.

du kan også selv lave links ved at linke fra dine andre sider med den ønskede tekst, så fortæller du klart google hvad din side handler om...

altså ligesom jeg linker til google foroven med din tekst, sådan kan du linke til dine sider internt og hjælpe google på vej.

God arbejdslystBig Smile

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 14. May 09
Skrevet kl. 21:13

jeg er i fuld gang med at lave forskellige beskrivelser af hver enkelt side og nogle interne link.

Jeg fandt dette lille smarte program som kan tjekke om man er i top 50 i søgninger på forskellige søgemaskiner.

http://www.mikes-marketing-tools.com/ranking-reports/

Brugte det dog med et noget nedslående resultat da vores side ikke er i top 50 på de to mest brugte søgeord, men det skal vi nok komme

Mange tak for hjælpen

MVH

Devilstrip.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Skrevet kl. 21:27

Velbekomme...

2 ting skal du lige være opmærksom på...

Det tager tid, formentlig en pæn tid i din branche...

Og lyder godt at du har fundet det tool, men brug det nu ikke for ofte, den slags tærer på søgemaskinernes ressourcer, og bruger man det for meget lukker de af for ens ip, nogle gange i lang tid...

Det vil ikke skade din side, men du vil ikke kunne tjekke dine resultater i et stykke tid hvis de først ser sig sure på dig...

Ellers held og lykke med det!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)