Med fare for at stille dumme spørgsmål og blive lagt for had pga. sidens indhold så prøver jeg alligevel at stille mine spørgsmål her på amino. Da vores site er som vi gerne vil have det, så søger jeg nogle råd til hvordan jeg kan få den op i googls søgeresultat Jeg prøvet lidt linkbuilding, men det er jo ikke så nemt da vores side bliver kategoriseret som erotisk, og dermed bliver smid ud af de fleste linksites. Findes der et gratis værktøj hvor jeg kan tjekke hvor i google vi ligger ved specielle søgeord. Vil det hjælpe hvis siden bliver oversat til engelsk og vi dermed kan bruge alle de engelsksprogede linksites. Da vi ikke har så mange penge endnu har vi ikke råd til seo suport da jeg har en fornemmelse af at det koster kassen, men på sigt vil det måske komme på tale. Hvad kan jeg selv gøre for at få et bedre resultat ved søgning i google andet end linkbuilding MVH Devilstrip.dk
|
Hej Devil
Du har valgt en branche der er svær at konkurrere i, så hvis du vil højt ved egen hjælp tror jeg der går lang tid.
Men lad mig prøve at give dig et par gode råd:
Ved en søgning i google på dit domæne faldt jeg over følgende:
Links
Devil Strip Danmarks Hotteste Strip, Showet du aldrig glemmer.
devilstrip.dk/links.html - 13k - Cached - Lignende sider -Om os
devilstrip.dk/om_os.html - 9k - Cached - Lignende sider -Alle fyrene
devilstrip.dk/alle_fyrene.html - 9k - Cached - Lignende sider -General Site Map
devilstrip.dk/imsitemap.html - 9k - Cached - Lignende sider -Miss Cherry
www.devilstrip.dk/miss_cherry.html - 11k - Cached - Lignende sider -Priser
www.devilstrip.dk/priser.html - 12k - Cached - Lignende sider -Miss Kimmi
www.devilstrip.dk/miss_kimmi.html - 11k - Cached - Lignende sider -
Hvis du vil ranke bedre, skal dine sider have sigende titler, (det er den tekst man kan klikke på i google) og dine meta descriptions (Devil Strip Danmarks Hotteste Strip, Showet du aldrig glemmer.) skal være unikke, alle disse sider står der det samme på, så de er ikke meget bevendte.
Du skal have unikke tekster på alle siderne, og den tekst skal indeholde de ord du tror brugerne skriver i google for at finde dine tjenester.
Altså hvis du tror at jeg ville skrive "danmarks bedste stripper" så skal din side helst hedde sådan, have den sætning i sin overskrift, og sætningen skal stå på siden i et rimeligt flow og med en vis regelmæsighed.
Så skal dine meta tags være iorden: sådan at de beskrivelser der kommer under linkteksten i google indeholder den samme sætning en eller 2 gange.
På den måde er din side optimeret til sætningen, og vil af sig selv komme til at rangere bedre.
Som det er nu, kan google ikke rigtigt skille siderne fra hinanden, de er meget ens og indeholder mange af de samme ord.
Derudover har du brug for links til de enkelte sider, gerne indeholdende den tekst du vil rangere på.