Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skabeloner for markedsføringsbudget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

jeg er i gang med at skulle lave et markedsføringsbudget. ville høre om der nogen som kender et godt link til en website hvor man kan downloade skabeloner gratisk?

VH mads

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:09

Hej Mads,

Nu vil et markedsføringsbudget jo typisk varierer fra branche til branche, og virksomhedstype til virksomhedstype, så det kan være vanskeligt at give dig noget konkret (sikkert også hvorfor du ikke har fået så meget respons på dit indlæg).

Men prøv at se på www.startvaekst.dk - der kan du måske finde noget inspiration...

mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 11:35

Ved ikke hvorlangt du er i din forretningsplan, men inden de begynder at lave markedsføringsbudget, vil jeg forslå at du sætte nogle ressourcer af til at undersøge markedet, måske du allerede har gjort det, men det er her at mange har begået fejl inklusiv jeg selv. Så inden du budgetter med penge til det ene eller andet, undersøg da de marked således at du kan præcisere dit budget og ikke skyde med hagl

Tilmeldt 2. Apr 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:27

mit spørgsmål var kun vedrørende nogle links til budgetteringsskabeloner? jeg læser i dag markedsføringsøknomi med fokus på entrepreneurship og er i gang med at skrive hovedopgave. det marked jeg skriver er blevet undersøgt og analyseret til mindste detalje.

VH mads

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jammen så er det jo super 

God fornøjelse med opgaven

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)