Hej, Vi står overfor at gå fra XAL til Dynamics AX. I den forbindelse skal vi også havde en ny webshopløsning (primært B2B). Helst ikke en specialbygget, men en standardshop som jeg selv kan lave design til - og som løbende bliver udviklet + får nye funktioner. Vores AX-leverandør har fremlagt for os, at systemet har en kommunikations/integrationsfunktionalitet således at der blot kræves en tilpasning - target/mapping til webshopløsningen. Vi håber, derfor at kunne undgå at en dyr integrations-webshopløsning som fx ScanCommerce Eseller Enterprise. Jeg har en del weberfaringer, og vil gerne lave selve designet, ved at rette en købt webshopløsning til grafisk, lave css menuer etc. Og AX-leverandøren vil kunne hjælpe mig med integrationen/mapping. Men jeg er ikke programør! Men jeg skal jo vælge en webshop, hvor vi har mulighed for at rette til i backend? Og den skal jo også læse posterne fra AX’ens SQL-database (hvilken jeg håber, er det AX kommunikationfunktionaliteten kan) Er der nogen der har gode idéer til hvilken løsning jeg skal vælge? Med venlig hilsen Nick |
Hej Nick
Vi har igennem de sidste 1½ år arbejdet på et nyt designermodul til EasyFlow, der vil sætte dig i stand til at implementere avancerede webdesigns i EasyFlow standard systemet, uden at involvere konsulenter og endda uden at skrive en eneste linje HTML kode. De første sites er allerede gået i luften, og vi leder pt. efter en undskyldning for også at implementere B2B funktionalitet i designermodulet.
Derfor er jeg meget interesseret i at høre mere om dit projekt. Hvis du har lyst til at høre mere om os og hvad vi helt præcist kan tilbyde dig, er du velkommen til at ringe til mig på 7070 2626.
God weekend!