Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop til Dynamics AX - er forholdsvis selvkørende - hvilken skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Virum
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi står overfor at gå fra XAL til Dynamics AX. I den forbindelse skal vi også havde en ny webshopløsning (primært B2B). Helst ikke en specialbygget, men en standardshop som jeg selv kan lave design til - og som løbende bliver udviklet + får nye funktioner.

Vores AX-leverandør har fremlagt for os, at systemet har en kommunikations/integrationsfunktionalitet således at der blot kræves en tilpasning - target/mapping til webshopløsningen. Vi håber, derfor at kunne undgå at en dyr integrations-webshopløsning som fx ScanCommerce Eseller Enterprise.

Jeg har en del weberfaringer, og vil gerne lave selve designet, ved at rette en købt webshopløsning til grafisk, lave css menuer etc. Og AX-leverandøren vil kunne hjælpe mig med integrationen/mapping. Men jeg er ikke programør!

Men jeg skal jo vælge en webshop, hvor vi har mulighed for at rette til i backend? Og den skal jo også læse posterne fra AX’ens SQL-database (hvilken jeg håber, er det AX kommunikationfunktionaliteten kan) Er der nogen der har gode idéer til hvilken løsning jeg skal vælge?

Med venlig hilsen

Nick

Fra København
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:07

Hej Nick

Vi har igennem de sidste 1½ år arbejdet på et nyt designermodul til EasyFlow, der vil sætte dig i stand til at implementere avancerede webdesigns i EasyFlow standard systemet, uden at involvere konsulenter og endda uden at skrive en eneste linje HTML kode. De første sites er allerede gået i luften, og vi leder pt. efter en undskyldning for også at implementere B2B funktionalitet i designermodulet.

Derfor er jeg meget interesseret i at høre mere om dit projekt. Hvis du har lyst til at høre mere om os og hvad vi helt præcist kan tilbyde dig, er du velkommen til at ringe til mig på 7070 2626.

God weekend!

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 09
Indlæg ialt: 32
Fra  FusionDynamics Skrevet kl. 14:41

Hej Nick.

Der er flere muligheder, men har Jeres DAX-partner ikke fortalt Jer om standard-funktionaliteten i Axaptas Enterprise Portal?
Desværre er den ikke let at lave designændringer til, men den fungerer rigtig godt.

Alternativt kan du kigge på dynamicweb, som har et plugin til Axapta, som også kan bruges til at lave en shop.
DynamicWeb kan nemlig relativt let rettes til i designet med css/stylesheet-erfaring. 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 20:45

Hvis du selv vil have mulighed for at "rette til i backend" skal du finde dig noget open source

Det vil sige at vi så er ovre i enten Magento, osCommerce eller VirtueMart.

Personligt vil jeg helt klart anbefale Magento, men indtil videre er jeg ikke faldet over en integration til Dymics AX. Eneste jeg har fundet er følgende virksomhed, som via en pressemeddelelse siger at de gør det.

Bemærk at vi leverer shop løsninger på Magento, så jeg er noget farvet Smile

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:12

Helt enig, hvorfor betale for at vedblive med at betale til en licens software udbyder der tager høje priser, betal en gang for alle og flyt dit system over i et Åbent Source system, her anbefales selvfølgelig PHP. OM i vælger Maganto eller et af de forskellige shop systemer er op til jer, de fleste er lidt template båndne, OScommerce har bedre mulighed for at tilpasses til dit design.

Jeg mener at vi kan unden problemer overfører jeres nuværende system, vedligeholde det samt løse og tilpasse nye krav for en fornuftig pris.

Hilsen Michael

Durian79@gmail.com  tel 5280 7156

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)