Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ markedsføring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ami-gos

Inden længe skal søsætte et projekt, jeg har haft gang i et stykke tid, jeg har allerede undersøgt hvad jeg har af muligheder for noget PR, men hvad er der ellers af gratis muligheder for at lave gratis reklame for en hjemmeside? Hjemmesiden er om politik, så det skal være forholdsvis smageligt.

Jeg glæder mig til at blive klogere

Anders Therkildsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06

Hej Anders,

Det lyder spændende :-)

Nu ved jeg ikke hvem din direkte målgruppe er, men der burde være mulighed for at gennemfører nogle fede kampagner blandt andet ved brug af Social Media; Facebook, Twitter etc.

Hvis du smider lidt mere info, vil jeg meget gerne se om jeg kan komme op med et par forslag =)

Dbh

Rasmus

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 00:10

Hej Anders Therkildsen, jeg havde selv helt utrolig success med en målrettet myspace kampagne, for nogle år siden da jeg skulle promovere mit kosttilskudsfirma. som jeg dog har lukket siden hen, men prøv at bruge youtube og evt. andre video sider.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:28

Hej Anders

Du kan også gøre dig synlig rent fysisk overfor målgruppen. Deltage i arrangementer, være aktiv på div. fora etc. Men vigtigst er det vel at du har et interessant og indholdsrigt site - for folk har det jo med at snakke med hinanden, og anbefale gode sites etc.

Hilsen Morten

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 15:39

Hvis din side er spændende, og andre organisationer/hjemmesider/bloggere også kan få noget ud af at nævne lige dit projekt, kunne du skrive lidt rundt til nogle indehavere af politiske blogs og fora, og få dem til at nævne dig og dit. Det værste der kan ske er, at du får et nej.

Mvh Jonas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)