Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem opsætter i Joomla/Vituemart?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg indsamler stadig en masse oplysninger her...

Hvem kan opsætte/installere Joomla/Vituemart webshops?

Og findes der demoer så man kan se hvor mange funktioner der er med i en pakke til en angiven pris?

Kan design se ud på hvilken som helst måde og så blot htmlkodes/slices og indlægges deri?

Ser frem til en masse kvalitative svar :-)

Hilsen Githa, Vildbasser.dk

PS: Det er fordi jeg umiddelbart har hørt dette skulle være det bedste på markedet pt, sig til hvis I er af andre meninger.

EDIT: Hvilke webhoteller kan bruges? Hvilke betalingsgateways kan anvendes?

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 21:27

Hej Githa....

Opsætning:

De burde de fleste udbydere kunne hjælpe dig med, dem som sælger webshop løsninger

Demo :

Virtuemart demo, finder du på nedenstående link. Dog lige en notits :

I venstre side ligger der adgang til demo(shopper) og demo(administrator), dette burde kunne hjælpe dig ?

http://virtuemart.net/index.php?option=com_content&task=view&id=145&Itemid=97

Designet :

Groft sagt ja.

Webhotel :

Alle som kører Apache/php

Betalingsgateway:

Epay, en af de billigste og nok den nemmeste gateway at sætte op.

PS : Nummeret har du, ring hvis du er i tvivl.

mvh

Mogens

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Githa,

Vi arbejder udelukkende med Joomla og herunder også Virtuemart og vi kan tilbyde lige præcis det du efterspørger.

På vores hjemmeside har vi en realistisk oversigt over hvor et samlet webshop projekt omtrentligt begynder - Se her.

Vores 3 seneste webshop referencer er:

Ren Leg - Økologisk Legetøj og Uldtøj til Børn

e-l-m Kragelund A/S - Udstyr og aggregater til gaffeltrucks(læg i kurv / tjek ud ikke aktiv - fungere som katalog)

FunkySkins - Notebook Skins

Alle 3 ovenstående eksempler er på hver sin måde skræddersyet så der er funktionalitet ud over det som medfølger som standard - Derudover er det lavet gennemgående tekniske søgemaskineoptimering og med et særligt fokus på SEO/SEF. Derudover har vi en 4-5 stykker på vej over den næste månedes tid :) 

Derudover kan vi tilbyde gratis oprettelse hos Epay og samtidig kan vil tilbyde såvel hosting som vedligehold af software alt efter dine ønsker og behov - Bemærk at der er en række krav som skal opfyldes for at det kører optimalt i forhold til webhotel - så her skal man bestemt også tænke sig om.

Du skal være velkommen til at skrive til mig på email@redweb.dk eller slå på tråden - du kan finde fuld kontakt info på vores hjemmeside.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:36

Tak til jer begge, I to kender jeg så allerede, eller ved laver Joomla / Vituemart :-)

Den demo shop, findes den ikke på dansk? Og hvad med det endelig admin, er det på dansk?

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:36

Githa:
PS: Det er fordi jeg umiddelbart har hørt dette skulle være det bedste på markedet pt, sig til hvis I er af andre meninger.

Ja jeg vil jo til hver en tid anbefale en Magento web shop, men jeg er jo også ret farvet. Mener bare at Magento har en federe feature liste og alt i alt virker langt mere profesionelt

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 21:43

Githa:

Den demo shop, findes den ikke på dansk? Og hvad med det endelig admin, er det på dansk?

Alt er på dansk i de færdige webshops - eller på hvilket som helst sprog du ønsker (med visse forbehold - tror ikke vi har swahili off the shelf ;)

Vi har også en række ekstra udvidelser som du ikke sådan lige finder som hyldevarer andre steder:

redVMPRODUCTFINDER

redVMPORTAL (ikke offentlig tilgængeligt)

redLINKER

redFORM

Som øger funktionaliteten drastisk på siden - Se f.eks. på produktfinderen hos ELM referencen - den er ikke helt ringe også lader den webshop ejeren bygge sig eget søgemaskine system på tværs af alle rigtige kategorier og produktinformationer, og så kan den endda laves for hver enkelt kategori eller underkategori hvis man ønsker det og alle søgeresultater og sider er fuldstændigt søgemaskineoptimeret.

Vi er med andre nok Skandinaviens førende udviklingshus på Joomla i dag og derfor er den værktøjskasse vi kan tilbyde inden for Joomla rigtigt stor og med mange interessante værktøjer i :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)