Alle 3 ovenstående eksempler er på hver sin måde skræddersyet så der er funktionalitet ud over det som medfølger som standard - Derudover er det lavet gennemgående tekniske søgemaskineoptimering og med et særligt fokus på SEO/SEF. Derudover har vi en 4-5 stykker på vej over den næste månedes tid :)
Derudover kan vi tilbyde gratis oprettelse hos Epay og samtidig kan vil tilbyde såvel hosting som vedligehold af software alt efter dine ønsker og behov - Bemærk at der er en række krav som skal opfyldes for at det kører optimalt i forhold til webhotel - så her skal man bestemt også tænke sig om.
Du skal være velkommen til at skrive til mig på email@redweb.dk eller slå på tråden - du kan finde fuld kontakt info på vores hjemmeside.
PS: Det er fordi jeg umiddelbart har hørt dette skulle være det bedste på markedet pt, sig til hvis I er af andre meninger.
Ja jeg vil jo til hver en tid anbefale en Magento web shop, men jeg er jo også ret farvet. Mener bare at Magento har en federe feature liste og alt i alt virker langt mere profesionelt
Som øger funktionaliteten drastisk på siden - Se f.eks. på produktfinderen hos ELM referencen - den er ikke helt ringe også lader den webshop ejeren bygge sig eget søgemaskine system på tværs af alle rigtige kategorier og produktinformationer, og så kan den endda laves for hver enkelt kategori eller underkategori hvis man ønsker det og alle søgeresultater og sider er fuldstændigt søgemaskineoptimeret.
Vi er med andre nok Skandinaviens førende udviklingshus på Joomla i dag og derfor er den værktøjskasse vi kan tilbyde inden for Joomla rigtigt stor og med mange interessante værktøjer i :)