Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af babyudstyr

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Jeg søger med lys og lygte efter leverandører af følgende produkter:

Autostole
Barnesenge
Barnevogne
Højstole
Klapvogne
Kravlegårde
Tremmesenge
Vugger

Det skal understreges at produkterne skal ligge i den dyre ende af skalaen, samt at leverandørerne vil levere til andre end Babysam ;)

Mvh. Christopher

Tilmeldt 8. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:47

Jeg leder også, så følger lige med ;)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:55

Følger også lige med....

Michael

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:39

Hej

Jeg ved at newell rubbermaid sælger noget udstyr der hedder graco - det er vist nok i den dyre ende.

Mvh Nicolai

Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:48

Hej

Jeg har et restparti af klapvogne, bestående af 15-20 stk.

Dobbelt 360 grader drejebarer hjul på alle fire hjul. Vendebart styr, indlæg i lækert blødt vaskbart materiale.

Mvh Maria

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 08:59

Hej

Vi har den første sending på vej hjem af disse barnevogne samt kombivogne:

Skal det være high end, så burde di tage et kig på Inglesinasom jeg har hørt meget om. Designet minder lidt om SilverCross, og mærket findes vist endnu ikke i Danmark.

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:21

Hej ChristopherB

Jeg har en service, hvor jeg finder leverandører for andre. Gennem mit udvidede netværk har jeg en kontakt, som for 3-4 år siden startede en butik op med salg af de nævnte produkter. Idag eksisterer butikken ikke mere, så hun har indvilliget i at finde sine kontaktdata frem fra da butikken lukkede for ca. 1 år siden.

Jeg tager en konsulentpris for brugt tid, men du kan være sikker på at have sparet en del tid på at hun lige laver en kontakt- og produktliste til dig.

Giv mig et telefonnummer, som jeg kan fange dig på eller ring selv på 61 28 83 84. Hun/jeg er klar til at hjælpe dig hurtigst muligt. Det er helt uforpligtende.

Michael Kousgaard

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:42

Hej Michael

Du må undskylde at jeg bryder ind her. Jeg har et spørgsmål til dig, som altid har undret mig.

Jeg har fuld forståelse for at du skal have penge for at hjælpe med at finde leverandører. Men hvordan afregner man sådan noget rent praktisk? Det er i mine øjne ikke svært at finde en leverandør - det svære er at finde de rigtige leverandører. Bliver der ved sådan en service opsat nogle kravspecifikationer eller hvordan virker det?

Jeg er bare nysgerrig, så hvis det ikke er noget du vil svare på, så er det også helt ok Smile

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:13

Hej Morten

Selvfølgelig vil jeg svare.

For det første er der forskel på, hvordan opgaven stilles. Nogle vil helt konkret have mig til at kontakte agenter og producenter af et bestemt mærke. I de tilfælde er der ingen kravspecifikationer, da det er min kunde, der helt suverænt bestemmer rækkefølge, prioriteringer, mm. For at bruge dine egne ord er det ikke svært, og jeg får jo præsenteret den rigtige leverandør fra start af. Begrundelsen for at bede om min assistance i den forbindelse er enten at kunden ikke selv kan finde tiden til at tage kontakten, eller at han har en formodning om at et professionelt bureau bruger mindre tid på at løse det (hvilket også er korrekt) eller bare ikke kan lide at gøre det. Dem findes der faktisk en del af ligesom telemarketingbureauerne får stillet salgsopgaver og mødebookingopgaver.

Hvis opgaven er mere fri såsom at finde et godt lagerhotel eller en dygtig hjemmeside-snedker stilles der helt andre krav. Der skal være interessante referencer, som jeg må tage kontakt til, der bliver spurgt ind til forretningsbetingelser, oma. Det helt overordnede er dog at det er min kunde, der bestemmer, hvilke kriterier, der skal være opfyldt (pris, kvalitet, beliggenhed - hvad er vigtigst?). Jeg rådgiver ham naturligvis til den fulde pakke for at ramme den rigtige leverandør fra start af, da det "tvinger" ham til at formulere sine forventninger til mit arbejde og hvad han helt præcis vil opnå med de leverandører, som jeg i sidste ende præsenterer ham for.

Jeg afregner pr. påbegyndt kvarter. Det skyldes at jeg har et forholdsvis stort netværk, som jeg kan trække på, og som kan gøre at der i nogle tilfælde blot skal sendes et par mails. I andre tilfælde skal der bruges væsentligt mere tid. Jeg er dog ikke bundet op af nogle bestemte leverandører og samarbejdet med mig er helt uforpligtende.

Du spørger bare, hvis der er noget uklart i svaret eller det bare har affødt flere spørgsmål.

Michael

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)