Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tommy Hilfiger Underwear

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I stedet for at erkende du tog fej, laver du det hele til en joke... jamen det er vel nok seriøst eller noget...

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:12

Hvad snakker du om ? Det er mere dig der tager fejl og hvem fanden er emil eller hvad var det nu han/hun vedkommende hedder i Italien ? du har hørt noget ude i byen om noget TH underwear i indian kina etc etc som sikkert alligevel ikke passer og tror dettte parti har med hinanden at gøre men du tager fejl.

Du har sikkert ondt i røven over folk laver store forrentning herinde men jeg synes du skal forsætte med dit  wholesale salg med 10-20 stk eller hvor mange du nu sælger ?

Jeg har også bedt dig om at undlade at kommentere i mine annoncer men du forsætter, kan du ikke respektere andres valg ?

Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 01:18

forøvrigt så skriver jeg ikke mere i denne tråd, men vil åbne en ny når jeg har modtaget mit papirarbejde..

Mvh.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:31

For det første er der aldrig snakket om en Emil, men en Emanuelle... For det næste så er det ik noget vi har hørt men noget vi ved. Der ligger ik, men LÅ, et stort parti underwear i Indien. Det er dig der snakker om Kina og det må stå for din regning.
For det tredje hvor mange partier på 30.000 pcs TH Underwear tror du selv der ligger rundt omkring? Ved du overhovedet hvor svært TH med papire er at opstøve?
For det fjerde så er der ingen seriøse firmaer der bruger PO, ICPO osv når de handler stocklots. Det er noget der bruges ved produktions ordre og der kaldes det en kontrakt. PO, ICPO osv bruges kun af brokere og folk der ik har rent mel i posen. For med en underskrevet PO, kan man ifølge Chamber of Commerce, retsforfølge en evt køber hvis betingelserne er iorden. Og har man ik meget klar og meget præcise betingelser hænger en evt køber virkelig på den, os selvom varerne er falske eller ik som aftalt. Så spiller man seriøst og ærligt benytter man slet ik den slags crap...

Dernæst hvorfra får du det med 10-20 stk? Vi sælger stortset intet herinde af gode grunde. Og når det er, er det små oprydningspartier. Men du sælger jo heller intet og formår slet ik at overholde klare aftaler med mindre der går 2-3 uger!!! Jamen held og lykke med at holde en stor kunde til 30.000 stk i 2-3 uger, så de kan se varerne er legale. Ja hvem havde du egentlig forventet ville købe partiet?

Og til sidst så ska du lære at læse brugernavne. Du skrev kommentaren til startex og ik mig. Men kan ik se hvorfor vi ik må kommenterer i din annonce, når det er du ik har styr på tingene og med ret stor sikkerhed er ved at sælge falske varer, som kan koste en evt køber en bondegård... 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:33

PS vi er endda to som har meldt os som købere men du har jo ik engang kunne forevise ganske normale formalier. Så hvordan havde du tænkt dig at sælge varer, når noget så simpelt som papirene tager 5-6 uger at fremskaffe?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:44

Hej - alt har interesse af mærkevarer tøj - mail venligst info@loaded.dk

Stellan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Oct 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:45