Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgeskema/markedsundersøgelse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der noget der ved, hvor jeg kan finde en skabelon til en spørgeskema? Skal lave en markedsundersøgelse så det må jo gerne se lidt proff. ud.

Mvh Firecheif
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 00:06
En skabelon ville nok ikke være velegnet, et sådan skema skal udarbejdes nøje efter hvad det er du vil have ud af en sådan undersøgelse.

Det er en række perspektiver at tage med, kvalitativ/kvantitativ undersøgelse, ledende spørgsmål, målgruppen osv...
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:06
Hej Firechief,

Jeg har tidligere tilbudt Amino''er at gennemføre en online kundetilfredshedsanalyse til en go'' pris, nemlig 950 kr. + moms. Normalprisen er p.t. 2.900 kr. + moms. (Tilfredse-Kunder.dk Basis)

Se mere på http://www.tilfredse-kunder.dk - hvis det har interesse kan du smide mig en mail på carsten.net(a)gmail.com.

mvh Carsten

Tilmeldt 14. Aug 05
Skrevet kl. 11:57
Efter hvad jeg har forstået på tidligere indlæg fra Firecheif er han ikke igang endnu, så det er vel mere en markedsanalyse end en tilfredshedsanalyse. Men måske han kunne fylde lidt mere info på ?
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:52

Så er jeg med igen.....

Ja jeg er stadig i opstartsfasen og det jeg mangler er en skabelon til en markedsundersøgelse. Har da selv rodet med en.......ville bare lige hører om der var nogen der havde noget liggende :-)
Tilmeldt 14. Aug 05
Skrevet kl. 10:49
Du burde nok som minimum bestemme din målgruppe, med beredskab er det vel restaurationer, diskoteker osv. eller tager jeg helt fejl ?
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:11
Hejsa

Jamen som udbyder af profesionele undersøgelser af enhver form, melder jeg mig på banen. Skriv en mail til mig og vi kan snakke om det.

Vi har profesionelle onlineundersøgelser f.eks. - og det er til en rigtig god pris.

Lad os få en dialog i gang. Jeg vil gerne støtte medlemmerne herinde. Er netop blevet oprettet, men jeg synes siden er et fantastisk påfund.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)