Hejsa Er der noget der ved, hvor jeg kan finde en skabelon til en spørgeskema? Skal lave en markedsundersøgelse så det må jo gerne se lidt proff. ud.
Mvh Firecheif |
Spørgeskema/markedsundersøgelse
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Det er en række perspektiver at tage med, kvalitativ/kvantitativ undersøgelse, ledende spørgsmål, målgruppen osv... |
Jeg har tidligere tilbudt Amino''er at gennemføre en online kundetilfredshedsanalyse til en go'' pris, nemlig 950 kr. + moms. Normalprisen er p.t. 2.900 kr. + moms. (Tilfredse-Kunder.dk Basis) Se mere på http://www.tilfredse-kunder.dk - hvis det har interesse kan du smide mig en mail på carsten.net(a)gmail.com. mvh Carsten |
|
Så er jeg med igen..... Ja jeg er stadig i opstartsfasen og det jeg mangler er en skabelon til en markedsundersøgelse. Har da selv rodet med en.......ville bare lige hører om der var nogen der havde noget liggende :-) |
|
Jamen som udbyder af profesionele undersøgelser af enhver form, melder jeg mig på banen. Skriv en mail til mig og vi kan snakke om det. Vi har profesionelle onlineundersøgelser f.eks. - og det er til en rigtig god pris. Lad os få en dialog i gang. Jeg vil gerne støtte medlemmerne herinde. Er netop blevet oprettet, men jeg synes siden er et fantastisk påfund. |
søger ligesindede i Sønderjylland
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)