Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny feature på Amino: Karmaliste per forum

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon idé  Geeked

/Jesper

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 22:37
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin og Amino,

SUPER FUNKTION!

Jeg kører selv et site baseret på Community Server og har længe savnet denne funktion. Desværre er jeg hverken super ASP.NET eller SQL programmør, så hidtil har jeg måtte opgive at lave det (og har ikke helt fået ført alle forslagene fra ePusher ud livet, så vi ikke rigtig er begyndt at tjene noget af betydning (hvorfor vi ikke har haft råd til at betale en udvikler for at gøre det).

Men især efter at jeg så sitet Experts Exchange, hvor man jo har gjort endnu mere ud af denne "karmaliste". Hvis du ikke kender dette site, så kan jeg klart anbefale jer at kigge ind. Måske kan det give inspiration til yderligere kommercielle tiltag på Amino (det var i hvertfald den tanke jeg fik på mit eget site). Herunder at "almindelige" medlemmer betaler for at være medlem, men dem der bidrager får gratis medlemskab. Helt problemfrit er dette dog ikke at lave, da Community Server desværre ikke er helt så flexible mht "point/karma" givning. Men ved at lægge mere vægt på at ham der spørger faktisk skal markere de rigtige svar, så har man lidt af løsningen. Desværre, og det ser man meget tydligt på Experts Exchange, så er der nogen medlemmer der næsten går mere op i om de får point, end egentlig at hjælpe de andre medlemmer.

Skal jeg komme med et forslag, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at se nogle mere overall resultater, dvs. en karmaliste pr. forumgruppe og en generel karmaliste for hele Amino (dvs. incl. Wiki og Blogs), samt en mulighed for at se Karma for det sidste år samt totalt (siden amino start).

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 22:41

Sjov lille feature... selv om den "kun" kan bruges til øget synlighed for de mest aktive...

men det er nu aligevel sjovt at se hvilke dele, man selv og andre har været mest aktive i ....

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 23:24

Jeg synes nu også ideen er god nok.

Hvis en ny eller nyere Amino vil have et personligt input fra en anden - så vil det være nærliggende for denne at søge råd hos en, der virker som ekspert på området. Ikke bare een, der har mange karmapoint, men een som har virket meget indenfor præcis det område, som spørgeren er usikker på og måske helst ikke vil dele med hele Amino i form af at skrive et nyt indlæg. Jeg tager da altid selv private henvendelser meget seriøst og forsøger at hjælpe så godt jeg kan - eller peger i retning af den, som jeg mener kender svaret. Så her er denne nye feature da et klart plus, set med mine øjne.

Thorborgs henvisning til branding er også god - omend mange af de mest aktive herinde knap har skrevet 2 ord om sig selv i deres profil Wink 

Med venlig hilsen

Flemming

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)