Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

magento support til ca 400 kr om mdr - ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg mener at jeg for ikke saa lang tid siden, en ugen maaske, saa en traad om at man kunne faa magento support ugen hverdage til ca 400 drkr om mdr.

Nu leder jeg efter denne traad. Kan ikke finde den.

Skulle du kende dennne maa du da meget gerne skrive den her.

Mange tak

Rudy

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 23:16

Hej

Hvad tænker du på når du skriver "Få magento support ugen hverdage" ?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 07:52

rudy:

Hejsa

Jeg mener at jeg for ikke saa lang tid siden, en ugen maaske, saa en traad om at man kunne faa magento support ugen hverdage til ca 400 drkr om mdr.

Nu leder jeg efter denne traad. Kan ikke finde den.

Skulle du kende dennne maa du da meget gerne skrive den her.

Mange tak

Rudy

Hej Rudy, jeg er ikke helt sikker på hvad du mener, men et godt sted at søge magento-support er det danske magento forum

Hvad er det for en slags support du mener at have brug for, en specifik opgave eller lign. ?

Jeg kan oplyse at vi altid hjælper vore kunder efter bedste evne med deres shops, måske du har en lign. aftale med dit nuværende webhotel ?

-Ellers er Magentos userguide en rigtig god ressource og vi kan kun anbefale at give den et kig.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:45

Vores kunder har support den første tid efter de har modtaget "Nøglerne til deres nye web shop". Vi overvejer ud over dette også en klippekorts ordning på support. Dette er dog ikke noget vi har implementeret endnu.

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 13:41

activevps:

Hej

Hvad tænker du på når du skriver "Få magento support ugen hverdage" ?

Hejsa

Jeg husker traaden som at der stod at man for 400 og noget kroner kunne ringe i ugens hverdage og stille spørgsmaal og faa løst ens problemer. Support generalt fra at sætte op til andre problemer man maatte have. Og mener at jeg var lyn hurtigt inde og kigge paa hjemmesiden hvor der stod noget om at en kunde "min mave " eller noget i den stil bruge servicen og var meget tilfreds.

Rudy

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)